2014. március 21., péntek

Kalapos Éva: D.A.C 2. - Rázós utakon hamarosan!

Jaj, ezek a fiúk! A D.A.C. létrejöttével Flóra körül lassan rendeződnek a dolgok, de Márk még mindig tartogat meglepetéseket a számára. Bár először úgy tűnik, minden a lány reményei szerint alakul, a fiú hirtelen furcsán kezd viselkedni, mintha rejtegetne valami sötét titkot Flóra elől… Eközben a Fellegi családban is tovább bonyolódnak a dolgok: Geri viselkedése egyre aggasztóbbá válik, gyakran tűnik el ismeretlen helyekre, gyanús alakok társaságában. És mindennek a tetejébe Flóra múltjából felbukkan egy rég látott ismerős, Dani is, hogy mindent összekuszáljon. Még több szerelem, még több rejtély és még több barátság vár ebben a kötetben!
 
Nálam most az első helyen áll a hamarosan megjelenő könyvek közül. :) Az első részt nagyon szerettem, értékelését itt olvashatjátok.
Megjelenik április 15-én.

2 megjegyzés:

  1. Én a te értékelésed miatt vettem meg, de mielőtt sikerült volna elolvasnom a hugim elcsaklizta és elolvasta 2x egymás után. Utána jöhettem én és nekem is tetszett, pár jelenetnél teljesen magamra ismertem, úgyhogy várom én is kövit. :)

    VálaszTörlés
  2. Na már nem kell sokat várni. :) én is neked köszönhetem, hogy elolvastam és már várólistán van ez a rész is. :)

    VálaszTörlés