2014. március 12., szerda

Cora Carmack - Finding It (Szakítópróba 3.) infók


Többen is kérdeztétek, hogy tudok-e valamit a Szakítópróba következő részéről, ezért rákérdeztem a dolgokra a kiadónál. Ezt a választ kaptam:
"Sajnos még nincsen kitűzött megjelenési dátumunk, de tavasszal-nyáron jövünk vele, ha bármi konkrét van akkor az oldalra is ki fogjuk írni. Még a végleges magyar cím sincs meg, trilógia révén próbáljuk tartani hogy a három résznek hasonló címe legyen a Losing It - Faking It - Finding It mintájára, így aktuálisan a tervezett cím a Szerepváltás, de nem tudom még ezt sem 100% biztosra mondani. Még nagyon az előkészítésnél járunk."

Remélem minél előbb a kezünkben tarthatjuk, én kíváncsi vagyok rá, az előző részeket nagyon szerettem. Ígérem figyelni fogom a híreket és amint lesz valami konkrét, azt megosztom veletek. Szerintem érdekes információ a tervezett cím, valahogy nem erre számítottam. Nektek tetszik?

 

3 megjegyzés:

  1. Szerepváltás???? Na neee! Milyen cím ez már? Reméltem hogy ehhez a részhez már normálisabbat találnak. Nekem nem tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nekem se jön be, de szerintem várható volt a címválasztás. Az eddigiek szintjét hozza ez is.

    VálaszTörlés
  3. Ajj Bože! Most télleg ez a cím? Na nem vagyok full magyar, de én ennek semmi értelmét nem látok. Az előzők sem voltak jók, de a lényeg hogy a könyv jó legyen. Én azt remélem a kryt legalább jó lessz.

    VálaszTörlés