2014. augusztus 12., kedd

Árnyvadász játék eredményhirdetés

Sziasztok! Elég nagy kihagyás után, de újra itt vagyok. Sajnos egyáltalán nem volt időm  mostanában, főleg a nyaralás és családi okok miatt, ezért csak most tudom kihirdetni a nyertest. Mint írtam is a játéknál, most először használtam a Rafflecoptert és lehet utoljára is. Nem igazán jött be nekem ez a mód (2 résztvevőt törölnöm kellett csalás miatt), nektek viszont a visszajelzések alapján könnyebb volt így, szóval meglátjuk. Nem is húzom az időt, a szerencsés nyertes nem más, mint


                                                                KÁTAI VERONIKA



Gratulálok és kérlek mielőbb jelezz vissza nekem, hogy tudjam küldeni a nyakláncot. Más se csüggedjen, hiszen a hatalmas sikerre való tekintettel lesz még ilyen játék. :) Köszönöm a türelmeteket és a 86 levelet, ami a fiókomban várt, el sem hiszitek mennyire örülök, hogy írtatok/írtok nekem, csak így tovább!

2 megjegyzés: