2014. július 7., hétfő

Árnyvadász játék!

Cassandra Clare árnyvadász világa méltán népszerű kis hazánkban is. Mindkét sorozata rengeteg rajongót tudhat magáénak, többek között engem is. :) Sok olyan játékot láttam már, ahol valamelyik könyvet lehetett megnyerni, esetleg könyvjelzőt, de rúnás nyakláncot nem. (ha volt is, én nem találtam) Ezért is szerettem volna mindenképpen szerezni egyet és indítani egy kis játékot érte. Csak Magyarországi címre postázok! Ha bármi kérdés felmerülne, írjatok bátran. Mindenkinek sok sikert!

A játékkal most nem lesz olyan sok dolgotok, csak ki kell töltenetek a Rafflecopter dobozt. ahol a második részt úgy tudjátok teljesíteni, ha ide a poszt alá beírjátok a választ.
 
 
A játék
kezdete: július 7.
vége: július 31.
sorsolás augusztus elején
 
 

a Rafflecopter giveaway


u.i. Hogy miért pont ma kezdődik a játék és nem a hónap elején? Mert ma van a szülinapom. :D
u.i 2. Rafflecoptert először használom, remélem minden jól fog menni.

164 megjegyzés:

  1. A kedvencem Árnyvadász könyvem az többől áll, ugyanis az egész Csontváros-sorozat az, nem tudnék dönteni (:

    VálaszTörlés
  2. Nekem személy szerint az Elveszett lelkek városa, de amint a kezeim közé kaparintom a Mennyei tűz városát, tuti az lesz a fav:D

    VálaszTörlés
  3. A herceg (pokoli szerkezetek) <3 A lényeg, hogy legyen benne Jem ...vagy Luke :D (Anita S.)

    VálaszTörlés
  4. A kedvencem az Üvegváros (Kincses Bettina)

    VálaszTörlés
  5. Még nem tudok kedvencet mondani, mert csak most kezdem majd a sorozat olvasását ;) Úgyhogy ha muszáj válaszolni, akkor legyen így látatlanban a Csontváros, mert ott kezdődik minden :D És mert ugyanezen okból valahogy minden sorozatból az első a kedvencem :) :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem az első rész a kedvencem, hisz azzal kezdődött minden :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot! :))

    Nekem a Hamuváros a kedvencem.

    VálaszTörlés
  8. A Csontváros a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  9. Személy szerint még egyik könyvet sem olvastam, de az első film alapján érdekesnek tűnt, valamikor év vége felé szerintem teszek egy próbát.

    VálaszTörlés
  10. A kedvencem Az angyal és A herceg. Közülük nem tudok választani. :)
    Boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  11. Az Üvegváros és Az angyal a kedvencem, de én inkább Pokoli szerkezetek rajongó vagyok, mint A végzet ereklyéi :)

    VálaszTörlés
  12. A hercegnő volt a kedvencem, de az egész Pokoli szerkezetek trilógiát szeretem. :)

    VálaszTörlés
  13. És utólag is boldog szülinapot! :D

    VálaszTörlés
  14. A Clockwork Princess, és a Bane krónikákat is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  15. A kedvencem az Üvegváros :)

    VálaszTörlés
  16. Az én kedvencem Az Angyal, hisz 'minden ott kezdődött el' :)
    (Boldog Születésnapot! :)

    VálaszTörlés
  17. A hercegnő a kedvencem, vagy az Üvegváros:D

    VálaszTörlés
  18. A Csontváros, az Üvegváros és az Elveszett lelkek városa. Úgy tűnik a páratlan sorszámúak a kedvencek :D

    VálaszTörlés
  19. Csontváros vagy A hercegnő :D

    VálaszTörlés
  20. Nálam a Csontváros a kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  21. Csontváros az abszolút kedvenc. És boldog szülinapot így utólag is. :)

    VálaszTörlés
  22. Az Csontváros, a Hamuváros és az Üvegváros. Nem tudok ezek közül dönteni:)

    VálaszTörlés
  23. A Csontváros. Emlékszek, hogy elsőre mennyire lebilincselt. :3

    VálaszTörlés
  24. Nagyon nehéz dönteni, de talán a Csontváros, a kezdeti rajongás miatt. :)

    VálaszTörlés
  25. Az első rész a Csontváros.

    VálaszTörlés
  26. Elveszett lelkek városa *.* ^-^ <3

    VálaszTörlés
  27. A Hercegnő *-* az érintett meg eddig a legjobban, bár nem volt könnyű döntés :)

    VálaszTörlés
  28. A Csontváros *-* Egyszerűen nem lehet letenni :D

    VálaszTörlés
  29. Boldog szülinapot, és egyébként A hercegnő :)

    VálaszTörlés
  30. Eddig a Csontváros. Még nemrég ismertem meg a sorozatot egy barátnőm révén. Jelenleg az Üvegvárost olvasom, és elég ígéretes :D

    VálaszTörlés
  31. A Csontváros, mert ha ez a könyv nincs akkor a többi 5 sem lenne. :)

    VálaszTörlés
  32. Bukott angyalok városa és A hercegnő.

    VálaszTörlés
  33. Az Angyal & A herceg (Csányi Krisztina)

    VálaszTörlés
  34. Elveszett lelkek városa

    VálaszTörlés
  35. Csontváros az örök kedvenc....

    VálaszTörlés
  36. Az egész árnyvadász sorozat a kedvenc , de leginkább a Hercegnő aminek az elolvasása után sok mindent megértettem a Végzet ereklyéi sorozatból :D

    VálaszTörlés
  37. A kedvencem A hercegnő és a Mennyei tűz városa, nem tudnék dönteni, melyik jobb :)

    VálaszTörlés
  38. Talán a Bukott Angyalok városa :)

    VálaszTörlés
  39. Csontváros, mert azt olvastam először, az vitt bele a "bűnbe" :D de utána Jemék még jobban magukhoz láncoltak :)

    VálaszTörlés
  40. Nagyon nehéz egyet kiválasztani, mert többet is olvastam tőle, amik mind másért fogtak meg, de ha nagyon muszáj egyet kiemelni akkor: Csontváros :)

    VálaszTörlés
  41. Az én kedvencem a Bane krónikák 1. rséze: Mi történt Peruban? Sírósra nevettem magam a könyvön. Bár sajnáltam szegény Magnus-t, amiért nem jött össze a perui fiúval. :( Ezen kívül mindegyiket újra olvasnám szívem szerint még 10-szer, bár a Bukott angyalok városa kissé lapos lett nekem.

    VálaszTörlés
  42. Pokoli szerkezetek - Hercegnő

    VálaszTörlés
  43. Üvegváros a kedvencem *o* ♥♥

    VálaszTörlés
  44. A hercegnő*.* Egyelőre:3 <3

    VálaszTörlés
  45. A hercegnő és a Bukott angyalok városa :D Utólag is boldog születésnapot! :D

    VálaszTörlés
  46. Őszintén szólva jelenleg nem tudnék választani közülük, inkább megvárom a Mennyei Tűz Városát, mert van egy olyan előérzetem, hogy az ugrik majd a top listám elejére. :)

    VálaszTörlés
  47. A Csontváros és az Elveszett lelkek városa a favorit. :) Az első azért, mert teljesen megfogott és elképesztő, hogy az ötödik rész is mekkora rajongást vált ki belőlem :)
    u.i.: Utólag is boldog születésnapot.! :)
    Fannii J.
    xx.

    VálaszTörlés
  48. Talán Az Angyal, de mindegyik könyv másért vált kedvencemmé. :)

    VálaszTörlés
  49. Az Üvegváros kétségtelenül nagyon tetszett, pörgős volt és izgalmas, és ha úgy vesszük kiszámíthatatlan is. Imádtam!
    De ott van mellette az Elveszett lelkek városa is, amit legalább annyira szeretem, mint a harmadik részt. (Ez a kötet ismét bebizonyította nekem, hogy Cassie nem tud egy épkézláb, egyszerű szerelmi történetet írni. Naná, hogy ezáltal imádtam!!)

    VálaszTörlés
  50. A Hercegnő, az Üvegváros és az Elveszett lelkek városa vetekszik az első helyért...
    Lehetetlen választani... :)

    VálaszTörlés
  51. az Elveszett lelkek városa :)

    VálaszTörlés
  52. A hercegnő és a csontváros (de nagyon nehéz ezt meghatározni) :)

    VálaszTörlés
  53. Az Üvegváros:)

    VálaszTörlés
  54. A Végzet Ereklyéi-sorozatból az Üvegváros, ez az a könyv, ami mellett ha el megyek, mindig előveszem és elolvasom a kedvenc részemet. :)

    VálaszTörlés
  55. A herceg ♥ imádom azt a könyvet, és persze Willt ^^

    VálaszTörlés
  56. A kedvencem szigorúan az Üvegváros!!:)))

    VálaszTörlés
  57. Az Elveszett lelkek városa a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  58. Mennyei tűz városa :)

    VálaszTörlés
  59. Az üvegváros :)

    VálaszTörlés
  60. Az én kedvenc Árnyvadász könyvem az Üvegváros vagy az Elveszett lelkek városa, nem tudok dönteni, mert mindkettőt nagyon szeretem
    Timy Takao Tóth

    VálaszTörlés
  61. A kedvenc árnyvadász könyvem a Hercegnő mert végtére le zárja az egész történetet de tudjuk hogy még nem áll meg ennyinél a történet.

    VálaszTörlés
  62. Elég gonosz dolog azt kérdezni, hogy melyik a kedvenc Árnyvadász könyvem, mert erre automatikusan azt válaszolnám, hogy mindegyik! :) Mind a két sorozatot szinte pillanatok alatt olvastam ki; együtt sírtam, féltem és nevettem a szereplőkkel. De ha nagyon választanom kell, azt mondanám, hogy az Üvegváros és a Hercegnő. :) Sajnos e kettő közül viszont nem tudok dönteni, mindkettőt egyformán szeretem. :3
    Lipka Fanni

    VálaszTörlés
  63. Mindegyik, de mivel most Az angyalt olvasom, azt is választom. :))

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    Nekem nincs favourite-om, mert mindet szeretem, legyen az Pokoli Szerkezetek, Végzet Ereklyéi vagy akár Magnus Bane Krónikák. Mindet szeretem, mert mindet olvastam, ami eddig megjelent hazánkban.

    De ha még választanom kellene, akkor:
    A hercegnő
    Elveszett lelkek városa
    Az éjféli örökös :-)
    Fézler Synnöve (Syni)

    VálaszTörlés
  65. Az Üvegváros, viszont amint kijön az utolsó.... :D
    Farkas Blanka

    VálaszTörlés
  66. Nekem az összes könyv tetszett,de ha választanom kell akkor a Bukott angyalok városa a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  67. Az üvegváros :) Látom sokaknak... :)

    VálaszTörlés
  68. Megyesi Alexandra2014. július 11. 10:17

    Üvegváros:)

    VálaszTörlés
  69. Szia! Abszolút kedvenc nálam Az üvegváros de szorosan mögötte a City of Heavenly Fire. :)

    VálaszTörlés
  70. Az Üvegváros :) (F.Ágnes)

    VálaszTörlés
  71. Az összes könyvet imádom:D de ha választanom kell akkor a Csontváros,Üvegváros,Elveszett Lelkek Városa és a Herceg

    VálaszTörlés
  72. Elveszett Lelkek Városa és A Hercegnő

    VálaszTörlés
  73. Csontváros, hisz minden ott kezdődik :)

    VálaszTörlés
  74. Az összes, de ha választani kell akkor a Csontváros! :D :3

    VálaszTörlés
  75. Nehéz választani, de ha muszáj akkor az Üvegváros, illetve a Mennyei Tűz Városa :)

    VálaszTörlés
  76. A Bukott Angyalok városa kivételével minden rész kedvenc, legjobban talán a The City of Heavenly Fire, ahol minden a helyére kerül. De kedvenc lesz majd a The Dark Artifices sorozat is, ebben biztos vagyok :)

    VálaszTörlés
  77. Nekem a Csontváros tetszett a legjobban

    VálaszTörlés
  78. A legjobban a Herceg tetszett.

    VálaszTörlés
  79. Üvegváros és A hercegnő :)

    VálaszTörlés
  80. Az összes rész a kedvencem. Imádom mindegyiket!:)

    VálaszTörlés
  81. Én mindet imádom, de talán az Elveszett lelkek városa a keevencem... :) <3

    VálaszTörlés
  82. Az angyal :) és a Magnus Bane Krónikák... de jöhet mind, szívesen elolvasom! :D

    VálaszTörlés
  83. A hercegnő a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  84. Mészáros Nikii2014. július 11. 19:11

    Cassandra Clare: Hamuváros <3

    VálaszTörlés
  85. A hercegnő
    A vége... de az egész könyv, sorozat nagy kedvenc, imádom! :)

    VálaszTörlés
  86. csontváros, de az összes könyvét szeretem

    VálaszTörlés
  87. Nálam a Csontváros és az Üvegváros döntetlenre állnak. :)

    VálaszTörlés
  88. Az én kedvencem a Pokoli Szerkezetek sorozat! :) Mind a 3 rész, de talán legfőképp az Angyal.

    VálaszTörlés
  89. Még úgy kedvencet nem nagyon tudok mondani, mivel a Végzet ereklyéit még nem olvastam (de tervben van), és a Pokoli szerkezetek első részét (Az angyal-t) nemrég kezdtem el. Viszont rögtön elvarázsolt a világ, mindenzt a viktoriánus korba illesztve, úgyhogy ez a kedvencem, és szerintem a későbbiek során is ez marad majd. :) Nagyon kezd a szívemhez nőni. :))
    Illetve tudom, hogy ez nem kifejezetten árnyvadászos sorozat, de a Bane-kórnikák is nagyon szórakoztató történetek, jó olvasni őket. :)

    VálaszTörlés
  90. Nehéz dönteni......talán az Elveszett lelkek,bár a többit is nagyon szeretem,és azok is nagy kedvencek :) Sajna még nem volt esélyem elolvasni a Pokoli Szerkezeteket, de már rajta vagyok az ügyön :) <3

    VálaszTörlés
  91. Üvegváros :D (Kászonyi Tímea)

    VálaszTörlés
  92. Szia utólag is boldog szülinapot!!! :)
    Nehéz dönteni de talán a Csontváros a kedvencem mert akkor még Jace olyan bunkó és beképzelt egoista volt hogy alig bírtam letenni a könyvet de a többit is nagyon nagyon szerettem!!!! :D

    VálaszTörlés
  93. Boldog Szülinapot utolag is! Nagyon nehéz dönteni, de a kedvencem a CSONTVÁROS!!! Bár az Elveszett lelkek városát is imádom, hiszen ott végre megismerhetjük Jonathan/Sebastiant. Igazából az összes Cassandra clare könyv fantasztikus. ^^

    VálaszTörlés
  94. Elveszett lelkek városa

    VálaszTörlés
  95. Bukott angyalok városa.

    VálaszTörlés
  96. Nekem a kedvencem a Csontváros :)

    VálaszTörlés
  97. Mindegyiket szívesen olvasom :) de a kedvencem az Üvegváros :)

    VálaszTörlés
  98. Utólag is Boldog Szülinapot! :) az én kedvencem a Csontváros!!! :D De az egész sorozatot szeretem :D

    VálaszTörlés
  99. Hamuváros a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  100. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  101. A Végzet Ereklyéiből az Üvegváros, a Pokoli szerkezetekből A hercegnő:)

    VálaszTörlés
  102. Jó kérdés, de talán a Csontváros. :)
    U.i.: Jó ötlet ez a játék! Köszi a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  103. Egyértelműen az első rész, hisz tényleg ott kezdődik minden:D

    VálaszTörlés
  104. Én még csak most olvasom az Üvegvárost, de máris a kedvencem. /Tapmancs/

    VálaszTörlés
  105. Egyértelműen az Üvegváros :)

    VálaszTörlés
  106. A Csontváros, de egyébként mindet imádom! *-*:D

    VálaszTörlés
  107. Szia, nekem az Üvegváros a kedvencem, mert SPOILER rájönnek, hogy nem testvérek SPOILER VÉGE és én a sorozat elején végig ezt vártam és nekem az volt a legpörgősebb is :)

    VálaszTörlés
  108. Szia,nekem a Csontváros a kedvenc,hiszem ez miatt szerettem bele a sorozatba :)

    VálaszTörlés