2014. április 1., kedd

Könyves Karakterek Rangadója - saját jelöltek 1. rész

Mivel ma elkezdődött a rangadó, természetesen én sem maradhatok ki, és én is kiírom a saját Top3 listámat minden kategóriában. A 2013-as év szerintem bővelkedett jó könyvekben és karakterekben is. Legalább is, nekem lett pár kedvencem. Ha ti is így vagytok vele, ne habozzatok, küldjétek be a ti kedvenceitek listáját, hogy megtaláljuk a tavalyi év LEG karaktereit. A lényeg, hogy a könyv, amiben az adott karakter szerepel 2013-as kiadás legyen. pl. ha mondjuk egy könyvet kiadnak új borítóval, vagy csak simán 2. kiadás, akkor is lehet hozni a kedvenced. Az én listám:





Külföldi

legjobb női főszereplő:
- Vándor (A burok)
- Hazel (Csillagainkban a hiba)
- Gwendolyn (Smaragdzöld)

legjobb férfi főszereplő:
- Andrew (A soha határa)
- Kale (Touch-Érintés)
- Cade (Színjáték)

legjobb női mellékszereplő:
- Ellie (Dublin Street)
- America (Veszedelmes sorscsapás)
- Erin (Easy-Egyszeregy)

legjobb férfi mellékszereplő:
- Magnus (Elveszett lelkek városa)
- Illium (Angyalárny)
- Samjeeza (Angyalvágy)

legjobb természetfeletti karakter:
- Warden (Csontszüret)
- Rafi (Angelfall-Angyalok bukása)
- Ash (A sötétség városa)

holnap folyt. köv.

2 megjegyzés:

  1. Wao, de jó pasikat választottál, látszik hogy hasonló az izlésünk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, azért a csajok is jó karakterek, de tényleg most visszanézve elég jó pasikat választottam. :)

      Törlés