2014. május 27., kedd

Borító szemle különkiadás - Csillagainkban a hiba

 
Újra itt vagyok egy kis kihagyás után, sajnos a gépem újra felmondta a szolgálatot, úgyhogy kényszerpihenőre kellett mennem, de ha minden jól megy mostmár többször jövök. Mivel nemsokára jön a mozikba a Csillagainkban a hiba film, úgy gondoltam időszerű a könyv egyes kiadásainak borítóit összeszedni. A borítók mellett odaírom milyen nyelven jelent meg. Nálam még mindig a magyar az egyik kedvenc, de a mozis is igazán jó lett. Nektek melyik tetszik jobban?
Fülszöveg:
A rákellenes csodagyógyszer összezsugorítja a tumort, és biztosít még néhány évet Hazelnek, ám ő így is folyamatosan a végső stádiumban van, és a diagnózisában már megírták az élete utolsó fejezetét. De amikor a támaszcsoportban megjelenő, isteni Augustus Waters képében bekövetkezik a nem várt fordulat, Hazel történetét is át kell írni…




amerikai filmes

amerikai

cseh

dán

francia

holland

héber

német

norvég

litván

lengyel

kínai

indonéz

olasz


portugál

román

spanyol

svéd
orosz

szerb

thai

 



6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy újra visszatértél:)
    Nagyon szépek a borítok! Nekem legjobban a magyar tetszik és a filmes. De a francia, a román, és az orosz is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  2. Én még nem olvastam a könyvet, kerülöm a szomorú történeteket, de a filmet majd lehet megnézem, a srác írtó cuki az előzetesben. :) Amúgy amik nekem tetszenek:magyar, cseh és francia. Meg a filmes persze. :)

    VálaszTörlés
  3. Hűűű, szeretem ezeket a postokat, remélem több ilyen lesz még.

    VálaszTörlés
  4. Nem is hallottam még a könyvről de utánanézek. A borítók nekem nem igazán jönnek be, de a cseh és a filmes egész jó. A filmet is megnézem majd, mert tényleg helyesek az előzetesben.

    VálaszTörlés
  5. Most készülök olvasni a könyvet és amint tudom a filmet is megnézem, mindenki ódákat zeng róla szóval kiváncsi vagyok. A borítók nekem nem tetszenek, kivéve a filmeset, az okés.

    VálaszTörlés
  6. A filmet erdemes megnezni (amcsiknal eleg felkapott) . A boritok kozul az amcsi filmes, francia, holland tetszik a legjobban, a legkevesbe a spanyol, romanl es szerb tetszik. Az indonez inkabb mesekonyv szeru.

    VálaszTörlés