2014. május 8., csütörtök

Fél éves lett a blog! Ünnepeljetek velem és nyerjetek könyvet






Sziasztok! Mivel ma lett fél éves a blog, egy kedves ismerősöm jóvoltából egy kis nyereményjátékkal ünnepelünk. Nagyvonalúan felajánlott egy nagyon friss könyvet, hogy sorsoljam ki köztetek. A kikötése az volt, hogy nem árulhatom el a kilétét, valamint, hogy egy kicsit meg kelljen dolgozni a sorsolásban való részvételért. Úgy gondolom ezeket tudom teljesíteni, így meghirdetem a játékot!
 
 
 
 
És hogy melyik könyvet lehet megnyerni? Nem mást, mint a Csak lélegezz! trilógia második részét, ami nemrég jelent meg Visszafojtott lélegzet címmel. Ha valaki nem ismerné, itt a fülszöveg: Weslynben most mindenki tudja Emma titkát, de Carol már nem bánthatja. Vannak, akiket még mindig kísértenek annak az éjszakának a borzalmai, és vannak, akik kénytelenek szembenézni döntésük következményeivel. Emma csak most kezd visszatérni az igazi hétköznapokba, és ebben segítségére van életének két legfontosabb személye, szerelme, Evan és legjobb barátnője, Sara. A lány úgy dönt, hogy itt az ideje, hogy anyjával is szorosabbra fűzze a viszonyát, ennek előmozdítása érdekében hozzá költözik. De biztosan ez a legjobb döntés? Képes lesz – e szembenézni mindazzal, amit múltja rejteget?
 
Bizony-bizony hölgyeim és uraim, ez a szuper könyv új gazdát szeretne! Ebben természetesen segítségére lehettek. Nincs más dolgotok, mint a következő kérdésekre helyesen válaszolni:
 
1. Melyik könyv értékelése volt a legelső a blogon?
2. Pontosan hány bejegyzés található a blogon?
3. Több nyereményjáték is indult már az oldalon, de pontosan mennyi? (Könyves Karakterek Rangadója nem tartozik bele)
4. Hány könyvet értékeltem 5 pontra? Sorold fel őket. (a tartalom számít, nem a borító)
5. Milyen módon találtál rá a blogra? pl. Facebook, Moly, Google segítségével, esetleg ismerős ajánlotta...
 
Minden kérdésre helyesen kell válaszolnod, hogy bekerülj a sorsolásba! DE! Növelheted az esélyedet, ha feliratkozol, esetleg kedveled a blog Facebook oldalát. Természetesen aki már feliratkozott az is szerezhet plusz pontot, csak írja meg itt hozzászólásban, hogy jelentkezik a játékra.
Tehát, ha csak a kérdésekre válaszolsz, akkor egyszer kerül a neved a listára. Ha feliratkozol vagy lájkolsz, akkor kétszer írlak fel, tehát dupla esély. :) De ez egyáltalán nem kötelező. A kérdésekre válaszolni viszont mindenképp kell.
 
A játék időtartama: május 8. - május 30.
Sorsolás: május 31.
A helyes válaszokat az emyonkuckoja@gmail.com címre várom.
Mindenkinek sok szerencsét kívánok! :)
 


8 megjegyzés:

  1. Szia! Már fel vagyok iratkozva, így jelezném, hogy igényt tartok a plusz pontra is. :) Olyan nagyon tudnék ennek a könyvnek örülni, remélem mellém áll a szerencse. :) Még sokszor ennyit a blogodnak!

    VálaszTörlés
  2. Én már a kezdetekkor feliratkoztam és a válaszokat is beküldtem, remélem most végre szerencsém lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is feliratkoztam a rendszeres olvasók közé, és kedveltem a blog facebook-oldalát. Az e-mailt is elküldtem, remélem a jó válaszokkal. Üdv: Móczár Viki :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Küldtem e-mailt, remélhetőleg a jó válaszokkal :) Üdv: Nutella :))

    VálaszTörlés
  5. Szia, küldtem az e-mailt, Facebook-on is "tetszikeltelek" és fel vagyok iratkozva. :))

    Köszönöm szépen a lehetőséget! és NagyonBoldog fél évet!

    VálaszTörlés
  6. Ment az e-mail és már rég rendszeres olvasó vagyok, nagyon jó lenne nyerni, köszönöm a lehetőséget. :) Boldog félszülinapot a blognak!

    VálaszTörlés
  7. Én nem tok felliratkozni és a FBt se használlom nagyon akkor is küldhetem a vállaszokat? Pár hónapja renszeres olvasód vagyok. Meg jól segítessz a magyar gyakorolással.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Zora! Természetesen így is részt vehetsz a játékban, már meg is kaptam a válaszaidat. :)

    VálaszTörlés