2013. december 24., kedd

Boldog karácsonyt!


Mindenkinek köszönöm az üzeneteket, jókívánságokat, nagyon jól esik, hogy ennyien gondoltatok rám. Hálás vagyok a sorsnak, hogy megismerhettelek Titeket, igyekszem megszolgálni a bizalmat. Jövőre remélem sok időm lesz és többet tudok foglalkozni a bloggal. Jönnek majd kis extrák is: játékok, kimaradt jelenetek fordításai, itthon még meg nem jelent könyvek (főleg sorozatok folytatása) tartalma és ajánlója. És sok könyvhöz van ékszerem is, azok is jönnek majd. :)

Minden kedves olvasómnak, ide tévedőnek, szóval mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok!




Jöjjön még egyik kedvenc idézetem, most valahogy tényleg így érzem (kivéve persze, hogy sajnos nem fehér a karácsony):

„Fehér Karácsony!
Tündököl az alvó házakon,
A Béke halk harmóniája
Ömlik be minden ablakon.
Csend és éjszaka!
Puhán von be mindent az ég hava,
Istenem, bár el soha se múlna,
E csodás, szent Karácsony éjszaka!”
(Miskolczy Kálmán)


3 megjegyzés:

  1. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok neked is!:)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Unnepeket kivanok Neked meg egyszer, jovore nezve hasonlo jo bejegyzeseket, sok kitartast es sok kovetot kivanok! :)

    Nekem egyik kedvenc tortenetem es Alfoldi eloadasaban meg meghatobb, szerintem:

    http://www.youtube.com/watch?v=TwVVQnaxZ9w

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek! :)

    VálaszTörlés