2013. december 18., szerda

Eredményhirdetés!


A játék ma befejeződött, nem is akartam húzni az időt és sorsoltam is. A nyertesek pedig:

AnitaMinoptra

és

Fanni Kereki

Mindenkinek köszönöm a részvételt! :) Ne csüggedjen az sem, aki most nem nyert, hiszen hamarosan újabb játékkal jelentkezem.

Ne haragudjatok, hogy most csak ennyit írok, de egész héten lázasan fekszem itthon, úgyhogy most nem sok telik tőlem. A nyerteseket kérem lépjenek kapcsolatba velem Facebookon vagy e-mailben.

Tényleg mindenkinek köszönöm! 

2 megjegyzés:

  1. hinnye, azt hittem a 18ig tart azt jelenti hogy még ma is lehet jelentkezni, most kerültem géphez :(
    grat :)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, csak le akartam tudni a sorsolást, míg éppen észnél vagyok, mert a láz miatt most nem vagyok a topon és senkit sem akartam kihagyni vagy kevesebbszer felírni, mint kéne. De januárban jön az új játék, sőt most csinálok egy kis közvélemény kutatást is, hogy mit szeretnétek nyerni.

    VálaszTörlés