2013. december 12., csütörtök

Kis manócskáim bemutatkoznak


Ezt a blogot nem csak a könyves értékeléseimnek hoztam létre, hanem más dolgaimnak is, mint pl. az ékszereknek, amik általában ezekhez vagy filmekhez kapcsolódnak és persze az én drága cicáimnak. Jelenleg hárman vannak és ők a gyerekek a családban. Szerencsére férjem is úgy imádja őket, mint én, úgyhogy nagyon el vannak kényeztetve. Jöjjön néhány kép és információ róluk.

  Pöti

Elsőként jöjjön a kamasz lányunk, Pöti. Ő került hozzánk először. Igazából a szomszédunké volt, de nem szerették és sok volt a bajuk vele és már arra is gondoltak, hogy csak úgy elengedik. Mi éppen cicát kerestünk, mert párom és én is úgy nőttünk fel, hogy mindig voltak macskák a háznál, viszont miután összeházasodtunk elköltöztünk, a macsekok meg maradtak a szülőknél. Így nem volt kérdés, hogy befogadjuk e vagy sem. Ráadásul rögtön megkedveltem, mert ahogy meglátott már dorombolt is és fel kellett vennem, majd ott a kezemben el is aludt. Nálunk már sokkal jobban érezte magát, szépen cseperedett és egészen szép leányzó lett belőle, általában aki megfordul nálunk mindenki őt dícséri. Fajtáját tekintve török van és török angóra keverék, hófehér és az egyik szeme kék, a másik sárga.

  Rocky


Mivel Pöti hamar elunta magát egyedül és sokat sírt, gondoltuk jó lenne neki egy társ, mi pedig úgy gondoltuk nekünk sem lenne rossz még egy "kölyök". Csakis mentett cicákon gondolkodtunk, hiszen segíteni szerettünk volna legalább még egy állaton. Igaz, hogy szoktunk vinni ennivalót a mentéssel foglalkozó szervezeteknek, de azért az nem ugyan az, mint örökbe fogadni. Nagyon hamar találtunk egy cicát, aki már 2 hónapja volt bezárva egy kis ketrecbe egy állatorvosi rendelőben. Amint tudtunk mentünk is érte. Szegény annyira csapzott volt, óriási karmokkal, nem épp a legszebb cica volt, de ez minket nem zavart, örültünk, hogy segíthetünk neki. Nála nem volt szerelem első látásra, inkább férjemhez húzott. Hazahoztuk, Pötivel 3 nap alatt lerendezték a dolgokat (Pöti a főnök!) és utána minden rendben volt, elégedettek voltak ők is és mi is. Szépen kikupálódott és egyre inkább én lettem a kedvenc, férjem mindig azt mondja nagyon "anyás a gyerek". Fajtáját tekintve sima házi cica.

Sissy alias Picúr

És jöjjön a harmadik és egyben legfiatalabb kicsikénk, Sissy vagy sokszor csak Picúr. Azt hittük elég lesz a két macska de kezdtük azt érezni, hogy három lenne nekünk a tökéletes szám. Megint kezdtünk körülnézni és nagyon hamar megláttuk a neten a hirdetését. Hamar le is csaptunk rá és amint tudtuk hoztuk is. Ilyen érdekes cicát én még nem láttam, pedig kiállításokra is szoktunk járni, szóval volt már szerencsém sokféle macsekhoz, de ilyen ki göndör szőrű gombóckát még nem láttam, mint ő. Kiderült, hogy nincs is még sok az országban belőlük, ők az egyik legfiatalabb fajta, a Selkirk Rex. A bundája szürke színű, de néhol inkább fehéresbe megy át. A bajusza rövid és ahogy a szőre, az is göndör. Olyan, mint egy plüss állatka, olyan jó simogatni, szerencsére szereti is, állandóan ölben lenne.

Nos, egyelőre ennyi lenne róluk, de imádok fotózni, szóval van egy csomó képem, amit majd időközönként itt is közzéteszek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése