2013. november 28., csütörtök

Benina - Milan könyve (Bíborhajú 4)


Mikor megláttam, hogy hamarosan megjelenik Milan könyve rögtön mondtam is a férjemnek, hogy muszáj megvennünk ezt a részt is. Aztán Benina Facebook oldalán beneveztem egy játékra, ahol az oldalra borítótervet kellett készíteni. Rögtön neki is álltam a dolognak, pedig még soha nem szerkesztettem ilyesmit, sem semmi mást. Fél éjszakát elvacakoltam velük, de persze egyik sem lett igazán jó, még szerencse, hogy úgy lett sorsolva. Mert ha nem, akkor biztosan nem nyerek. Na nem mintha bíztam volna benne, hiszen nem vagyok az a nyertes típus. Nem is filóztam nagyon a dolgon, mikor éppen csak felpillantottam a telefonról, mert jelzett, hogy üzenetet kaptam és alighogy beléptem, már láttam is a tervemet. Férjem is odanézett és megkérdezte: Csak nem nyertél??? Erre én: Miiiii???? Tényleg nyertem volna? Gyorsan megnéztem és tényleg én lettem a szerencsés. Amiért nem tudok elég hálás lenni a sorsnak és persze Beninának.

Benina - Milan könyve


Benina: Bíborhajú 4. – Milan könyve
Külső: 5/5
Imádom a  borítót, egyszerűen fenomenális. De nem is vártam mást, hiszen az előző részeknél is szuperek voltak.

Tartalom: 5/5
Történet egy Iudexről, aki elvesztett valakit, és életében először akkor kezdett érezni.
Eltűnt a Testőröm!
Nem mintha szükségem lenne testőrre, éppen nekem.
Milan vagyok, Moldomus Iudexe! Tisztavérű! Bíborhajú!
Nincs szükségem apró termetű, vörös hajú, tudálékos és felettébb bosszantó Trixie Testőrre! A nagyanyjánál is öregebb vagyok, mégis hogyan védelmezhetne ő engem?
Mégis meg fogom keresni!
Hogy miért?
Mert!
Csak!
Az enyém, és kész!
A fajtámból már csak ketten maradtunk. Vagy mégsem?
Itt van ez a lány: Kendare, akinek éppolyan a szeme, mint a Testőrömnek, és éppen olyan bíborfénnyel izzik, mint Claire White.
Ha elalszik, magával ragad az álomvilágába, ami talán valóságos.
Ha pedig felbosszantják, kékesen füstölög. Komolyan!
Együtt indulunk Trixie keresésére, mielőtt baja esne, mielőtt más találná meg, mielőtt egyáltalán eszembe jutna, hogy miért is akarom olyan bőszen megtalálni.
Márpedig a jeget felolvasztja a tűz!

Trixie és Milan
Trixie egy szűk és sötét cellában raboskodik, miután Larion elrabolja Moldomusból. Sajnos sejtése beigazolódik, hiszen azért van itt, mert biztosak benne, hogy Milan majd eljön érte, végül is ő az igazi célpont. Szegény lányt rendesen megkínozzák, mégsem tudnak semmit kihúzni belőle. Milan eközben lázasan keresi őt. Persze mindenki előtt próbálja tagadni, hogy bármit is érezne a lány iránt, de sem magával, sem mással nem tudja elhitetni, hogy csak azért keresi, mert a testőre. 

Kendare és Trixie  
Mikor Claire és a többiek megkötötték Benjamin erejét, annak egy része átszállt rájuk, így Claire látja a jövőt.  Na nem a teljes jövőt, csak bizonyos képeket, lehetséges végkifejletet. Ő viszi el Milant egy lányhoz, aki szerinte segít majd megtalálni Trixiet. Ő Kendare, aki nemrég épült fel egy balesetből, ezért elég  sok mindenről lemaradt, mivelhogy míg kómában volt színre léptek a boszorkák és Moldomus pusztulásával ebbe a világba szabadultak a démonok. Éli a kis életét, egyetemre jár a legjobb barátnőjével és szoros kapcsolatban áll az édesanyjával. Mikor kiderül ki is ő valójában nagyon meglepődik, mert senki sem az, akinek mutatja magát. Milan megkéri, hogy segítsen neki és természetesen a lány igent mond.

Claire
Sok szemszögből láthatjuk a dolgokat, ami tetszett is meg nem is. Néha picit hiányoltam Milant, mert nekem abszolút ő a favorit és azt vártam, ha már az ő könyve, akkor szerepeljen is benne. Viszont jó volt belelátni más gondolataiba is, Kendare is hamar szimpatikussá vált. Nem úgy, mint Claire. Vele egyszerűen még most sem rokonszenveztem. Pedig szegény mindent megtett, hogy segítsen kedvenc Iudexünknek, de azért nem tudtam elfelejteni neki, hogy ő is tehet az egészről.



G.
Természetesen hamar kiderül, hogy nem Larion mozgatja a szálakat, hanem egy titokzatos nő. Egy nagyon-nagyon gonosz démon. Nem szeretnék spoilerezni, így csak annyit írok, ő G.  Mindent megtesz, hogy kiszabaduljon börtönéből, tényleg semmitől sem riad vissza. Nekem már egy picit be is tett a rengeteg kínzás. Nem igazán bírja a gyomrom az ilyesmit. Mondjuk ebből is látszik Benina mennyire fenomenálisan ír, elvégre el tudta hitetni velem és láttatta is ezeket a történéseket.  G. hamar előlépett a "leggyűlöltebb gonoszok" listám első helyére.


Összességében nagyon szerettem ezt a könyvet, Benina egyszerűen fantasztikus. Ha mondjuk Amerikába születik, biztosan régen világhírű lenne már.  Sok könyvet és sorozatot kedvelek, de itt éreztem csak ugyan azt, mint anno a Harry Potternél. És ez nagy szó, mert nálam az örök kedvenc.  Számomra Benina lett a magyar J. K. Rowling!


Fangirl "alkotásom"
ezzel a képpel nyertem a könyvet














Vásárold meg a könyvet itt.
A Vörös Pöttyös könyvek Facebook oldalát pedig itt találod.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése