2013. november 14., csütörtök

Elizabeth Richards - A sötétség városa


A Molyon találtam rá a könyvre, miközben böngészgettem a friss megjelenések között és nagyon megtetszett a borítója. Utána láttam a kiadó Facebook oldalán is és nemsokára már többször is belebotlottam. Ezt amolyan égi jelnek tekintettem és kihasználtam a Győri könyvszalonon kapott kedvezményt, így meg is vettem.

Elizabeth Richards - A sötétség városa


Külső: 5/5
Ez a borító egyszerűen csodálatos. Amint megláttam megfogott. Leginkább ezért vettem meg a könyvet. Imádom! Maga a könyv is jól össze van rakva, jó megfogni, jók a betűk, strapabíró a borító is.

Történet: 4,5/5
Hatalmas kíváncsisággal álltam neki az olvasásnak. Eleinte lassan olvastam, ismerkedtem ezzel a nagyon érdekes új világgal, a szereplőkkel. Ash rögtön szimpatikus lett, még így is, hogy az egész azzal kezdődött, hogy végül is „drogot” árul. Rögtön azt éreztem egyáltalán nem az az idióta macsós bunkó, akiket amúgy sem szeretek. Szerencsére igazam is lett, hiszen Ash  rendes, segítőkész, nagyon is szerethető karakter. Meg persze dögös is és azért valljuk be az sem mellékes.

Natalie-t először nem nagyon kedveltem, de szép lassan azért vele is megbarátkoztam, végül is nem az a nagyon idegesítő tini főhősnő, de azért sokszor nem értettem vele egyet. Ők lennének a főszereplők, a jövőbeli Rómeó és Júlia.

Sajnos elég szörnyű jövőképet fest elénk az írónő, de ennek is megvan a maga varázsa, mert én például nagyon is bele tudtam képzelni magam a történetbe, láttam magam előtt a helyszíneket, én is  ott jártam a várost a szereplőkkel. Ez pedig nagy szó, mert nálam ez nem sokszor fordul elő. Ez a világ mégis megjelent előttem. Ahogy Ash és Natalie is.

A legutóbbi véres háború után a most ismert világ elpusztul és létre jön az új társadalom emberekkel és sötétfajzatokkal.  Ebben az új világban él két főhősünk is, Ash, a kevertvérű és Natalie, az ember. Sajnos a két faj elvileg nem keveredhet, egy ember nem állhat össze egy sötétfajzattal, mert azért bizony halálbüntetés jár. Ők mégis találkoznak és egymásba szeretnek. Nagyon örültem a váltott szemszögnek, jó volt több szempontból is megismerni a dolgokat. Természetesen akadnak szép számmal mellékszereplők is, én mindegyikkel meg voltam elégedve, a „főgonosszal” is. Sőt vele aztán nagyon is. Mostanában nem utáltam egyetlen szereplőt sem ennyire, mint őt. Ha megláttam a nevét már kinyílt a bicska a zsebemben.

Van itt minden, ami kell. Szerelem, harc, jó karakterek, érdekes világfelépítés, fura lények. Szerencsére maga a történet alakulása is tetszett, a vége szintén, bár kicsit aggódtam miatta, hogy nem az lesz, amit vártam. De az lett. :) Végül is jól le lett zárva, nem függővég és ennek nagyon örülök, mert így is rettentő kíváncsi vagyok a folytatásra, mi lett volna velem ha nem így zárul, fogalmam sincs. No, azért így is meg akarom szerezni a folytatást, fel is kell néznem az Amazonra, remélem meg tudom majd szerezni. Természetesen ha meglesz, akkor arról is jön majd a vélemény. És itt a második rész borítója, remélem megint megtartják majd az eredetit, mert ezt is imádom.


Itt lehet megrendelni a könyvet: http://olvas.hu/termekek/view/1062/a_sotetseg_varosa
Szerintem érdemes megvenni, én imádom a polcomon látni. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése