2013. november 20., szerda

Heidi McLaughlin: Forever My Girl – Örökké a csajom


Ez a könyv volt az, amit úgy ajánlottak ismerősök. Azt mondták nagyon jó és biztosan nekem is tetszeni fog. Nos... végül is nem tévedtek.

Heidi McLaughlin: Forever My Girl – Örökké a csajom



Külső: 4/5
Nekem határozottan bejön a borító, ilyen az eredeti is és örülök neki, hogy a kiadó megtartotta. Viszont én voltam a második olvasója a könyvnek és már mielőtt elkezdtem volna, egy picit levált a borító.

Történet: 4/5
Főszereplőnk Liam, a szexi rocksztár. Persze ez nem volt mindig így. Régen ő volt a szülővárosa egyik büszkesége, a megbecsült focista. Legjobb barátjával Masonnel együtt. Szinte az egész élete előre meg volt tervezve: egyetemre megy, focizni fog, elveszi a barátnőjét, lesz pár gyerekük és boldogan élnek míg...  És ez volt itt a gond! Liam az egyetem kezdetén rájön, hogy nem boldog így, ő nem ezt az életet szeretné magának. Nem akar sportoló lenni, ezt amúgy is leginkább apja erőltette rá, az ő igazi szenvedélye a zene. Elhatározza, hogy meg kell  valósítania önmagát, ezért maga mögött hagyja az addigi életét, otthagyja a kisvárost, barátait, szerelmét.. és a szívét is.

10 év múlva váratlanul mégis haza kell mennie, mert legjobb barátja, Mason meghal egy balesetben és mindenképp szeretne ott lenni a temetésen. (Masont nagyon sajnáltam, mert abból amit megtudtunk róla nagyon megkedveltem) Így viszont muszáj szembe néznie a múltjával és természetesen Josie-val is. Igaz, igyekszik elkerülni őt, de nem tudja, mert még mindig szerelmes belé. Ráadásul Liam összefut valakivel, akire nem is számított, vagy inkább, akiről nem is tudott.

Liam nem lett rögtön a szívem csücske. Nem értettem őt, mit miért tett vagy tesz. Ha annyira zenélni akart és elköltözni miért nem tudta megbeszélni Josie-val? Miért kellett így elmennie, ha ráadásul neki is így fájt a dolog és miért nem ment vissza hamarabb. Szerencsére azért lassacskán megkedveltem. Jó, hogy mindkét szemszögből láthatjuk az eseményeket, Josiet nagyon bírtam, bár ő is eléggé túlbonyolította dolgokat. Viszont kedves, gondoskodó és szegénynek teljesen összetört a szíve, mikor elhagyták, mégsem utálta meg Liamet, sőt... még mindig szereti ennyi idő után is. Pedig tényleg próbálta elfelejteni őt, már éppen igent mondott barátjának, akivel már jó ideje együtt vannak, mikor Liam visszatér a városba. A találkozás pedig elkerülhetetlen. Nem is tudják távol tartani magukat egymástól, hamar felerősödnek a régi érzelmek.

Maga a történet elég kiszámítható, nem szolgál újdonságokkal, mégis megfogja az embert, hiszen arról szól, hogy két ember hogyan kap második esélyt a boldogságra, hogyan tudják maguk mögött hagyni a múltat és megbocsátani, hogyan válik újra eggyé darabokra tört szívük.

A könyvet itt tudjátok megvenni: http://www.ulpiushaz.hu/mclaughlin-heidi-

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése