2013. november 8., péntek

Karen Chance - Holdvadász ( Cassandra Palmer 5)


Nemrég végre megjelent a Cassandra Palmer sorozat legújabb része, a Holdvadász. Amint tudtam meg is szereztem. Nem szeretnék nagyon spoilerezni, ezért egyelőre ennyit írnék róla. Mindenki olvassa el a könyvet :)


Karen Chance - Holdvadász
                                                
Külső: 5/5
Nagyon tetszik a borító, pont az én világom. Jó minőségű a kiadvány, jó kézben tartani, könnyen olvasható.

Tartalom: 5/5
Így az ötödik részre meg is adtam az 5 csillagot, mert tényleg megérdemli!
Eleinte nem voltam annyira oda a sorozatért, de már az előző résznél is azt éreztem: EZ AZ, ez már tényleg nagyon tetszik nekem! A Holdvadász meg végképp. Van a könyvnek egy olyan hangulata, ami egyszerűen magával ragad és ott is tart, nem ereszt. Én még most, a befejezés után is azt érzem, szeretném olvasni még, még, még! Mi lesz velem, míg megjelenik a folytatás? Oh…

A történet szövevényes, jól kidolgozott, a megfogalmazás is nagyon jó. Szeretem Karen stílusát. A szereplőit szintén. Mostanra Cassie-t is igazán megkedveltem. Pritkin és Mircea is hozta a formáját, és más szereplők is kaptak picit nagyobb szerepet, aminek örültem.

Történet szempontjából nem pont erre számítottam, de így a végére nem bánom, hogy az lett, ami lett. Bevallom nem bírtam ki, és idő előtt elolvastam a végét. Ez után úgy ledöbbentem, hogy fura volt folytatni az olvasást, de nem bírtam letenni, mert annyira szerettem volna olvasni tovább. Igyekeztem lassú lenni, emésztgetni az olvasottakat, de nem bírtam magammal. Éjszaka összesen 4 órát aludtam és ráadásul a szereplőkkel álmodtam. :)

Nem akarok spoilerezni, így most mást nagyon nem írok, csak annyit, hogy kedvenc lett és már most tűkön ülök, milyen lesz a folytatás.

u.i. De megnéztem volna Pritkint, mikor nevetett. :)

Itt pedig megnézhetitek a molyos értékelésem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése