2013. november 27., szerda

Cynthia Hand - Angyalvágy (Angyalsors 3)


Nagyon megszerettem az Angyalsors sorozatot. Igazság szerint vártam is meg nem is az utolsó részt. Végre mindenre fény derült de nagyon sajnáltam, hogy vége, mert tényleg a szívembe zártam a történetet.

Cynthis Hand - Angyalvágy


Külső: 3/5
Magával a borítóval semmi bajom, ugyan olyan szép, mint az előző részeké, de a színétől ki vagyok akadva. Szerintem már többször elmondtam, hogy egyszerűen utálom a rózsaszín minden árnyalatát. Szerencsére azonban sikerült megvennem e-könyvben, így ez most nem zavar annyira.

Tartalom: 5/5
Az utóbbi évek több meglepetéssel szolgáltak, mint amire az angyalvérű Clara Gardner valaha is számított volna.
Miután kiderítette, milyen különleges szerepet játszik a többi angyalvérű között, eltökélte magát, hogy megóvja Tucker Averyt a gonosz erőtől, amely őt magát követi… még akkor is, ha ennek érdekében mindkettejük szívét össze kell törnie. A város elhagyása tűnt a legjobb megoldásnak, tehát visszatért Kaliforniába – akárcsak Christian Prescott, az ellenállhatatlan vonzerejű fiú abból a látomásból, amely egész kalandozását elindította. Amíg Clara igyekszik helytállni egy számára ijesztően új világban, fölfedezi, hogy a bukott angyal, aki megtámadta őt, most minden lépését figyeli. És nem is egyedül. Fenyegetően közeledik a fekete szárnyúak elleni harc, és Clara tudja, hogy végül teljesítenie kell küldetését. Az pedig áldozatokkal és árulásokkal jár.
Az Angyalsors sorozat izgalmas záróakkordjában Clarának egyszer s mindenkorra döntenie kell saját sorsáról.

A fülszöveg egészen jól leírja a könyv tartalmát, legalább nem lövik le a poént, mint mostanában több könyvnél is sajnos. Mindig szomorú vagyok, mikor egy kedvenc sorozat befejező részét olvasom. Persze izgatott is vagyok, hogy végre mindent megtudok, minden a helyére kerül és remélhetőleg meglesz a happy end. De azért ott van az az érzés is, hogy még nem akarom, hogy végleg vége legyen, nem akarok búcsúzni kedvenc szereplőimtől sem. Mégis muszáj... Aggódni is szoktam, vajon olyan lesz e a befejezés, amit remélek és nekem is tetszeni fog. Sajnos előfordul, hogy csalódok, de szerencsére itt nem ez volt a helyzet. Nekem tetszett a befejezés, bár azért meg kell valljam néha meglepődtem. És félre értés ne essék, nagyon is jó az, ha még meg tud lepni az író. És Cynthia Hand tényleg meglepett!

Nagyon jó volt olvasni a történetet, végig fenntartotta az érdeklődésemet, nem lankadt a figyelmem. Mostanra még Samjeeza is belopta magát a szívembe, a története igazán szomorú. Clara és Christian jók voltak együtt, tetszett, hogy a fiú ennyire támogatja Clarát. Néha még picit el is gondolkodtam, hogy most akkor mi is lesz Tuckerrel? Mert Christiant is nagyon megszerettem, pedig nagyon is Tucker párti voltam. Viszont Tuckert tényleg hiányoltam, mert valóban keveset szerepelt. Na jó, azért láthattuk párszor, mert bárhogy is szerette volna Clara, egyszerűen nem tudott elszakadni a fiútól. Jeffrey is felbukkant újra természetesen, de őt azért fejbe kólintottam volna párszor. Ahogy Angelát is. Ő sosem volt a kedvencem, egyszerűen nem bírtam megszeretni. Itt meg főleg nem, pedig azért elég nagy szerepe lett így a végére.

Amit kiemelnék az a pokol ábrázolása. Ez igazán üdítő újdonság volt, ilyet még egyik könyvben sem olvastam, bár elég nyomasztó része volt ez a történetnek, én bizony szerettem. A másik, ami nagyon megmaradt, az Clara találkozása az édesanyjával. Nagyon nem tetszett, hogy ő meghalt, de persze muszáj volt a történet szempontjából, hogy oda jussunk, ahova kell. Ami pedig már az előzőekben is lenyűgözött, az a dicsfény. Itt is szerepet kap, ráadásul fegyverré is formálható. Le a kalappal az ötlet előtt Cynthia!

Az epilógus azért nem teljesen olyan lett, mint vártam, de azért elégedett vagyok. Az egész könyvet kb. ezekkel  a szavakkal tudnám illetni: remek, hihetetlen, kiváló, fenomenális. Igen, nem is kicsit lettem rajongó és várom Hand következő művét, mert biztosan el fogom olvasni.

Akinek tetszettek az előző részek annak kötelező elolvasni, aki pedig nem ismeri ezt a szuper sorozatot, annak ajánlott minél hamarabb belekezdeni. Szerintem az egyik legjobb angyalos sorozat!

Olvass bele itt: Angyalvagy-beleolvasó  A könyvet és persze az előző részeket itt tudjátok megrendelni. Valaint érdemes lájkolni a Dream Válogatás  Facebook oldalát is.      










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése