2013. november 18., hétfő

Nyereményjáték!


Sziasztok!

Úgy döntöttem a blog megszületését megünnepelném egy kis nyereményjátékkal. Ráadásul jön a karácsony is, szóval ilyenkor végképp terítéken az ajándékozás. :)

Nem kell sokat tenned ahhoz, hogy részt vehess, csak feliratkozni valamilyen módon a blogra. Ha azt szeretnéd, hogy kétszer legyen a neved a listában, akkor a blog Facebook oldalára is nyomhatsz egy lájkot.

A játék december 18-ig tart, így karácsonyra már a szerencséseknél lesznek a nyeremények, mert bizony nem 1, hanem 2 nyertes lesz. A nyeremények pedig:

Szabadság 50 árnyalatához kapcsolódóan egy bilincs nyaklánc













Éhezők Viadalához kapcsolódóan egy fecsegőposzáta medálos nyaklánc















Ide a bejegyzés alá kérlek írjátok le melyik ékszert szeretnétek.



59 megjegyzés:

  1. Szia!
    Követlek (facebookon is), és ha nyernék, a bilincses láncot választanám.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. :) Boldog szülinapot a blognak :D

    Nekem az Éhezők viadalás tetszik :) //Anita Minoptra lájk FB-on, Bloglovin Sándor Anita követ, emailem meg dark.cathy.... :) //

    VálaszTörlés
  4. Szia :)

    Követlen facebookon és bloglovinon :) /Alexandra Tóth/
    Mivel imádom a szürkét :D Egyértelmű, hogy a bilincsest szeretném:)

    Köszönöm a lehetőséget:
    Szandi

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Feliratkoztam, Facebook oldal is lájkolva, és az Éhezők Viadalához kapcsolódó fecsegőposzátás láncot szeretném. ;)
    (Bocsi az előző hsz-ért, hozzáírtam volna, de olyat nem lehet. :D )

    VálaszTörlés
  6. Sziaa!
    Szuper kis karácsonyi ajándék lenne! :) Nehéz döntés, de azt hiszem a Fecsegőposzátás nyaklánc jobban tetszik :D
    Pöpcsi néven követem a blogod és Kalmár Fruzsina néven követlek facebook-on! :)
    Köszönöm a lehetőséget! ^^

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ezen a néven iratkoztam fel, és az Éhezők Viadalás nyakláncot szeretném :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! :)
    Nagyon jó kis ötlet volt ez! :) Fecsegőposzátának örülnék :)
    Facebookon Patik Lilla a nevem, és követlek :)

    VálaszTörlés
  9. Szia. Ezen a néven iratkoztam fel, fb-n Kovacsics Tamara néven lájkoltam. Az éhezők viadalás nyakláncot választanám*-*
    Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Itt, a blogon Renát néven, facebookon pedig Ádám Renáta néven követlek. Ha pedig valami csoda folytán én nyernék, akkor a fecsegőposzátát kérném. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia, S_Bea néven követlek. ha nyernék, az éhezők viadalás láncot választanám.
    ( Moly nevem is S_Bea )

    VálaszTörlés
  12. Facebookon követlek, minden más meghalladja a képességeimet:)
    A bilincses jöhetne:) Kösz

    VálaszTörlés
  13. szia, bloglovinon lena91-ként és ilyen néven követlek itt a blogodon.
    Ha véletlenül nyernék az Éhezők viadalás nyakláncot szeretném.

    VálaszTörlés
  14. Szia, facebookon és bloglovinon is követlek (Varga Bogi). Bár mindkét lánc szép, de én inkább a fecsegőposzátásat szeretném... :) köszi

    VálaszTörlés
  15. Sziaaa :) Követlek facebook-on is és Bloglovin-on is :) Előzőn Andrea Abonyi néven, utóbbin Radena vagyok :) mindkét nyaklánc nagyon tetszik :$ de jobban inkább a fecsegő poszátás :D azt szeretném, ha netán nyernék :P :D
    Köszi a nyereményjátékot! :)

    VálaszTörlés
  16. A Googleben ugyanezen a néven feliratkoztam, és Facebookon is követlek.
    Én az Éhezők Viadalás nyakláncra hajtok. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Ugyanezzel a névvel követlek itt és a facebookon is, csak ott Kovács Nikolett névvel.
    Én is az Éhezők Viadalás nyakláncot választanám.

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Én is a fecsegőposzátás nyakláncot szeretném :)
    (Julos néven vagyok feliratkozva a blogra.)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Fb-on és Bloglovinon követlek, Móczár Viktória (Fb-on fordítva a sorrend, Viktória Móczár) néven. Nekem mindkét nyaklánc tetszik :) Mindkettő szép! Ha muszáj választani, akkor én is a "fecsegőposzátás nyaklánc"-ot választanám, de a bilics is nagyon jó! ;)

    VálaszTörlés
  20. Szia.:) Követés és Facebook is megoldva (Facebookon Bianka Edina Pribojszki néven), nekem a bilincses nyaklánc tetszik nagyon .:D<3 Úgyhogy azt választanám.:)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Facebookon, Bloglovinon és itt is követlek. Szécsi Judit illetve Judit Szécsi néven. Ha nyernék akkor pedig az Éhezők Viadalás nyakláncot választanám.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. Éhezők viadal nyaklánc :)
    A blogon Vikiwi néven követlek, a Facebook-on pedig Nemes Viktória néven lájkoltalak.

    VálaszTörlés
  23. Gazsi Eszter néven lájk és google-követés.
    Az Éhezők Viadala-s nyakláncot kérném szépen, e-mail: icekidd98@gmail.com
    És boldog születésesnapot a blognak :)

    VálaszTörlés
  24. Szia.
    Feliratkoztam és lájkoltam a Facebook oldalt is. :)
    És én is a az Éhezők Viadalás nyakláncot szeretném.

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Kemiviki néven követem a blogod, Facebookon pedig Viktória Major néven likeoltalak.
    Én az Éhezők viadalás nyakláncot szeretném.
    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szia,
    Feliratkoztam, facebookon Evi Nutty Gelle néven likeoltalak és az éhezők viadalásat szeretném:)

    VálaszTörlés
  27. Szia! Googlén, facebookon és bloglovinon is követlek. Bloglovinon gofri233 néven a többin pedig Niki ternyeiként :). Én a fecsegőposzáta nyakláncot szeretném megnyerni. Köszi a lehetőséget. :)))

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Feliratkoztam :) és Facebookon is követlek Ildikó Szücs néven! Én a fecsegőposzátás nyakláncot szeretném...de nagyon! :D
    Köszönöm a játék lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Feliratkoztam és Facebookon is like-oltalak Alexandra Sándor/Sándor Alexandra névvel. :) És az Éhezők viadalás nyakláncot szeretném. :)
    Köszönöm a játékot.

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Ezzel a fiókkal követlek és facebook-on is Molnár Petra néven! :) Én pedig a fecsegő poszátának örülnék jobban, így hogy tegnap láttam a második részt a moziban! ;)

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Követlek bloglovin'-on (bianka1997) és facebook-on is lájkoltalak (Bianka Vankó). :) Én nehezen tudnék választani, de ha kéne akkor a fecsegő poszátát választanám, de nem tiltakoznék a másik ajándék ellen sem! :DD
    Egyébként klassz a blog. (:
    xx

    VálaszTörlés
  32. Szia! Itt követlek, ezen a néven és a Fecsegőposzátás nyakláncot választanám.:DD

    VálaszTörlés
  33. Szia, Bloglovinnal követlek, és a Fecsegőposzátást választanám, ha én nyernék! :)
    Köszi

    VálaszTörlés
  34. Szia, beálltam én is a követőid közé :)
    Facebookon Vajda Kitti névvel likeoltalak :)
    Ha én nyernék az Éhezők Viadala láncot választanám :)

    VálaszTörlés
  35. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  36. Szia! :)
    A blogon feliratkoztam a követőid közé Adrii Tóth néven, ráadásul Facebook-on is likeoltalak, szintén Adrii Tóth névvel. :) Remélem mellém áll a szerencse, ugyanis nagyon szeretném a Fecsegőposzátás Éhezők viadala nyakláncot.:)

    VálaszTörlés
  37. Szia, Adrienn Tóth néven követlek itt, Facebookon pedig Emilia Nagy Tóthné névvel likeoltalak.:) A fecsegőposzátás nyakláncot szeretném megnyerni.

    VálaszTörlés
  38. Szia :) Bloglovin-on követlek Krenai néven :) És az Éhezők viadala nyaklánc tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  39. Szia. Fb-on követlek, blogovinon szintén, és a fecsegőposzátás tetszik nagyon. Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  40. Az Éhezők Viadalás láncot szeretném. :) Követlek itt is és facebookon is, ott Eleonóra Tisza néven. :)

    VálaszTörlés
  41. Szia! Követlek itt is, Facebook-on is, és én, ha nyernék, az Éhezők Viadalás láncot választanám :)

    VálaszTörlés
  42. Szia :)
    Én mint antitalent, nem biztos, de bloglovin'-oltalak, és tetszikeltelek facebookon :)
    Az Éhezők viadala után a kedvenc madaram a fecsegőposzáta lett, szóval egyértelmű, melyik tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  43. Szia! Facebook oldaladon lájk (Zsófia Csutorás), itt nem tudlak követni, mert nincs blogspotos felhasználóm :) A választásom a fecsegőposzátás láncra esne, ha véletlenül nyernék.

    VálaszTörlés
  44. Szia, Mónika Gyuris néven feliratkoztam a blogodra, így követlek fb-n is. Meg elméletileg e-mailban is feliratkoztam ;)
    Az éhezők viadalás nyakláncot szeretném

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek blogon, és ugyanezen a néven lájkoltam a facebook oldaladat is.
    A bilincses nyakláncot szeretném! :)

    VálaszTörlés
  46. Szia! :)
    Itt a bologgeren Hencsa névvel követlek, Facebookon pedig Hugyi Enikőként! :) Ha én lennék a szerencsés kiválasztott akkor a fecsegő poszáta nyakláncot választanám! :)
    Üdv.: Enikő

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Követlek itt is és facen is. A szabadságos, bilincses nyakláncot szeretném. Szétnéztem a blogodon, és teszik. Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  48. Szia!
    Bloglovin: Judyth333
    Facebook: Judit Andó
    Moly: Judyth3

    A bilincs nyakláncot szeretném :)

    VálaszTörlés
  49. Bloglovinon Selas névvel követlek, facebookon meg markóyvette-ként.
    A madárkásat szeretném nagyon :$

    VálaszTörlés
  50. Szia!

    Jean névvel követlek itt és Ollósi Gabriella néven a Face-en :)
    Az éhezők viadala nyakláncot szeretném :)

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Ugyanezen a néven követlek itt. Szerintem Az éhezők viadalás a csodás. ;D

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Követlek, és lájkoltalak facebookon is. :) Az Éhezők Viadalás nyakláncot szeretném. :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    Missty néven blogger fiókkal követlek. :) Az Éhezős nyakláncot választom. :)

    VálaszTörlés
  54. Szia! Feliratkoztam! A bilincset szeretnem! :) Fb-n is ment a lajk!

    VálaszTörlés
  55. Szia! Nagyon köszönöm a lehetőséget a játékra, én a fecsegőposzátás nyakláncot szeretném nagyon, így facebookon is lájkoltalak :) Szép estét!

    VálaszTörlés
  56. Szia! Feliratkoztam és az Éhezők Viadala nyakláncot szeretném :)

    VálaszTörlés
  57. Szia! Feliratkozom és a facebook-on is lájkoltalak.
    Nagyon szeretném a fecsegőposzáta medálos nyakláncot :)
    Oszvald Éva

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    Feliratkoztam és lájkoltam a fb oldaladat is. Én az éhezők viadala nyakláncért szeretnék indulni! :)
    Szép estét!
    Heni

    VálaszTörlés
  59. Szia! Követem a blogot és a Fb oldalt is kedveltem. :) A 50 árnyalatos nyakláncot nagyon szeretném :)
    Boldog szülinapot a blognak :D
    Üveges Anita

    VálaszTörlés