2014. február 5., szerda

10 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, johet a folytatas (Y)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik! Olvasni fogom ha lesz még. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó kezdet, de én arra lennék kiváncsi, hogy ez olyan Jane Austen szerű lesz vagy inkább csvarosab, viccesebb és kevésbé tartózkodó, a mai trendeknek megfelelő, mondjuk hasonló, mint Julia Quinn? Én az utóbbinak örülnék, vagy inkább a kettő ötvözésének. Legyen benne feszültség, romantika, icipici erotika, valamilyen vicces szereplő meg kutya vagy macska. Nekem most ezek ugrottak be így hirtelen, aminek örülnék.
    Ja és mikor olvshatom a Csontszüret véleményt? Már azt várom december óta! Tessék megcsinálni!!!

    VálaszTörlés
  4. "- Nem fiam, szólt - közbe az apa - amit megmondtam, azt megmondtam, döntsön most!"

    Szerintem ha eddig magázta a tagot, akkor a fiam megszólítás túl közvetlen. Pláne, hogy a mondat is magázódva folytatódik - ez csak egy olvasói és féllektori megjegyzés. Még át kell olvasni a helyesírás okán, de egyébként nekem ez egyelőre lapos.
    Ahogy Bea írta, olyan Jane Austenes. Kíváncsi vagyok persze, hogy esetleg lesz valami izgalom is benne, de egyelőre csurig vagyok a sablonos szerelmes történetekkel. Ezt pedig még csak tovább sem tudom gondolni.

    VálaszTörlés
  5. Köszi az eddigi véleményeket, írhattok továbbra is. :) Bea, igyekszem már megírni a Csontszüret véleményt is, ígérem jövő héten összehozom. Hurricane, köszi az őszinte véleményt. Nemsokára jön a folytatás, hátha az egy kicsit jobban fog tetszeni.

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik, várom a folytatást.
    Jók a nevek! Léna nagyon megfogott, már a neve is oly különleges!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nem sablonos, nekem nagyon tetszik és várom a folytatást! Szívesen olvasnék újabb részleteket belőle minden este.Több fejezet elolvasása után már könnyebb véleményt alkotni, kritikát, építő jellegű véleményt írni arra vonatkozóan, hogy min kell változtatni (már ha kell egyáltalán). Ezt így az elején nem lehet kijelenteni, hogy sablonos. Szerintem. A történet képlékeny, menet közben forrja ki magát, akkor jönnek az újabb ötletek, gondolatok. Alakul az egész, sorok cserélődnek, törlődnek, íródnak át. Ez így megy. :) Mindenképp érdemes tovább foglalkozni vele, ha másért nem saját örömre. Biztos vagyok benne leszünk többen akik folyamatos olvasók lesznek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretném veled felvenni e-mailben a kapcsolatot, ha nem baj. Nem tudom arra az e-mail címre írhatok neked amire Emyonnak írtál?
      Üdv.

      Törlés
  8. Felkerült a folytatása is a történetnek, remélem tetszeni fog. Továbbra is nagyon várom az észrevételeket.
    Köszönettel.

    VálaszTörlés
  9. Remelem hamarosan a teljes tortenetet megismerjuk, mar varom!

    VálaszTörlés