2014. február 13., csütörtök

Tudtad? Nem tudtad? Most megtudod! Éhezők viadala


Mostantól egy új rovattal jelentkezem elméletileg hetente, de majd meglátjuk. Itt olyan dolgokról fogok írni, amik engem megleptek, amikről nem igazán hallani, amolyan kis érdekességek tárháza lesz ez. Persze nem feltétlenül lesz mindenkinek minden újdonság, de hátha össze tudok gyűjteni olyan dolgokat, amik érdekelnek titeket. Ti is küldhettek be ilyesmit, ha gondoljátok, szívesen kiteszem, természetesen a forrás nevével együtt. :) Főleg könyves, és könyvek alapján készült filmek infói lesznek itt, de lehet majd írókról, kiadókról is olvasni. Természetesen a visszajelzésnek mindig örülök, szóval ha itt voltál hagyj nekem pár mondatot, hogy tetszett vagy sem. Köszönöm! :)


Tudtad?


- Jennifer Lawrence Az éhezők viadala első részének főszerepéért mindössze 500 ezer dollárt kapott.
- Suzanne Collins régen gyerekeknek írt tévéműsorokat, pl. a Nickelodeonnak, ezek után pedig szintén gyerekeknek szóló könyveket jelentetett meg.
- Jennifer Lawrence akkor győzte meg a castingon az embereket, mikor eljátszotta Katniss búcsúját a húgától
- Josh Hutcherson legnagyobb ellenfele a válogatáson Alex Pettyfer volt
- Az éhezők viadala film első részének forgatókönyvét maga Suzanne Collins írta
- Jennifer szeret olvasni, sokszor kapták lencsevégre forgatási szünetben, amint könyveket búj, pl. a Harry Pottert
- Jennifer annak idején jelentkezett az Alkonyat hősnő Bella Swan szerepére
- Collins egy éjszaka, mikor nem tudott aludni kapcsolgatta a TV-t és egy valóságshowt valamint katonai tudósítást talált, ezekből jött az ötlet a trilógiához
- A Kapitóliumban játszódó jeleneteket egy létező hotelben vették fel, ahol a Dragon Con is megrendezésre kerül
- Jennifer több, mint 100 nyilat használt el az első film forgatása során, a statisztáknak a végén vissza kellett menni és összeszedni őket
- Senki nem vihetett haza semmit a forgatásról, szigorúan figyeltek minden kelléket
- 10 hétig tartott a Bőségszaru megépítése
- Woody Harrelsonnak az étkezési jeleneteknél külön készítettek vegetáriánus ételeket

6 megjegyzés:

  1. Jennifer mint Bella, húú de fura így elképzelni.

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Nem csoda, hogy nem kapta meg a szerepet, szerintem Katnissnak tökéletes, de Bellának túl élettel teli lett volna.

    VálaszTörlés
  3. Hát, Josh Hutcherson helyett szívesen láttam volna Alex Pettyfert, de szinte bárkit is, csak ne őt. ;) Valahogy taszít a pasi, annyira nem tudom férfinak tekinteni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, eleinte én sem értettem hogyan került pont ő a képbe, de aztán hamar megszoktam. :) Férjem első reakciója, mikor meglátta a filmben: Hát őt meg honnan szalajtották? Nekem csak az volt fura, hogy azt mondták azért kapta ő a szerepet, mert megvolt Jenniferrel a kémia közöttük, de én ezt a filmben pont, hogy nem éreztem. :/

      Törlés
  4. Szerintem jó lesz ez a rovat, nekem mondtál újakat ezzel, főleg, hogy Jen jelentkezett Bellának. Ezt nem gondoltam volna. Tudnál nekem blogokat ajánlani, amiket érdemes olvasni? Amiket esetleg te is figyelsz. Vagy nem tudom szoktál-e egyáltalán blogokat olvasni. Én eddig nem tettem, de téged Bea ajánlott, így találtam ide.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, ha tetszik és tudtam újat mondani neked. :) Könyves blogokat ritkán olvasok, főleg azért hogy véletlenül, még tudat alatt sem írjak vagy rakjak az enyémre ugyan olyan dolgokat, mint a másik. Lesz nemsokára itt a blogon linkcsere is, majd nézz körül, de amit mostanában szívesen olvasok és ajánlom neked is az ez: http://wowoskiscsaj.blogspot.hu/

    VálaszTörlés