2014. február 16., vasárnap

Újévköszöntő nyereményjáték hosszabbítás!

Sokan jeleztétek, hogy kéne még egy kis idő a képek beküldésére. Most úgy döntöttem engedékeny leszek és kitolom a határidőt
február 18 (kedd) 23 óráig.
Valamint lesz egy második sorsolás is, azok között akik az előző játékban is részt vettek és most is megtalálták a képek felét. Ezért kérek mindenkit kedd estig küldjetek e-mailt, hogy mi volt a nevetek a múltkori játékban és most hogyan és mennyit küldtetek be. Ebből is írok egy listát és a Random.org segítségével sorsolok.

A következő játéknál nem leszek vajszívű, az már kicsit keményebb játszma lesz, de remélem úgy gondoljátok majd megéri. Márciusban fog kezdődni és ha minden jól megy, akkor ez az angyali erő rúnás nyaklánc lesz a nyeremény. Nagyjából már körvonalazódtak a feltételek, de még finomítok rajta, március elején megtudjátok miről is lesz szó pontosan.

Addig is hamarosan sorsolás! Mindenkinek sok szerencsét. :)

3 megjegyzés:

  1. Bakker! Erről majdnem lemaradtam! Na gyorsan küldtem is a 2 képet, amit találtam. Remélem még van esélyem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is kaptam őket, köszi. Persze, hogy még van esélyed. Kedden minden kiderül, márciusban pedig jön a Végzet Ereklyéi játék. :)

      Törlés
  2. 5 perc múlva már kedd lesz :P
    Várom az eredményhirdetést nagyon! (:

    VálaszTörlés