2014. február 21., péntek

Borító szemle különkiadás - Vámpírakadémia külföldi borítók

 Én csak mostanában találtam rá erre a szuper sorozatra, tegnap olvastam el az első részt. Körülnéztem kicsit és elég sokféle borítóval jelent meg ez a könyv és a következő részek is, hogy úgy éreztem meg kell mutatnom nektek is. Szerintem vannak közöttük nagyon jók, bár az itthoni új, filmes borítós példánytól engem a hideg ráz. Igen, tudom, hogy már sokszor írtam, de km... hát hogy is fogalmazzak? Gyűlölöm a rózsaszínt!!! Nekem a színészekkel semmi bajom, mindenki tetszik egyelőre és várom már a filmet, 27-én lesz a premier Szlovákiában, úgyhogy szerintem először megnézem itt, aztán jöhet a magyar is. De most már jöjjenek a szuper külföldi borítók. Nektek melyik tetszik a legjobban?











       











  



  



  






6 megjegyzés:

  1. Nekem a mienk tetszik legjobban meg is van a polcomonn. Upírska Akadémia je najlepšia upírska séria! Ja milujem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahoj Zorka! Milujem aj ja! És tényleg nem rossz a szlovák borító. :)

      Törlés
  2. Nekem a két rózsás tetszik nagyon. Az egyik biztos, hogy szlovák a másik talán bulgár? Nem vagyok benne biztos.
    Mindenesetre én a filmes borítókat nemszeretem, ha lehet el is kerülöm őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a szlovák a kedvencem, a másik rózsás pedig a spanyol. :) De szeretem a magyart is, alapvetően nincs gondom a filmes borítókkal, de ez szerintem szörnyű, ahogy a film promója is. Az jön le belőle, hogy ez valami nyálas tini macás film, pedig ahogy az előzeteseket végignéztem egész jól megcsinálták. :/

      Törlés
  3. Sziasztok! Sajna még nem volt szerencsém elolvasni, de most a cél ez lesz.
    Nekem több borító is tetszik: 1., 2., a legjobban
    második helyezettek: 11., 14., 15., 18.
    harmadik helyezettek: 4.,7., 8.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Én csak ajánlani tudom, ha tudod szerintem olvasd el, hátha megtetszik neked is. Látom neked bejönnek a filmes borítók. :)

      Törlés