2014. február 6., csütörtök

Julie Kenner - Forró rabság ( Stark trilógia 1.)


 Egy férfi, aki mások szenvedélyével játszik.
Egy nő, aki belemegy a játékba, de nagy árat kér érte.Damien Stark sportolóból lett milliárdos, akinek nem sokan mernek nemet mondani. Nikki Fairchild az egyetlen nő, aki felkorbácsolja a szenvedélyét. Milyen titkokat rejteget Nikki, az egykori szépségkirálynő? És milyen démonok üldözök Starkot? Ki bírja tovább ezt a kíméletlen játékot? A Forró rabság szexi, provokatív és lebilincselő. Csak felnőtt olvasóknak!

Sokan mondták, hogy csak egy Szürke utánzat. Én ezzel nem értek egyet. Természetesen akadnak hasonlóságok: szexi irányításmániás milliárdos, szép és fiatalabb csajszi, sötét titkok a múltból, félreértések, nem szokványos szex stb. De! Én a végén ezt éreztem eredetinek és a Szürkét másolatnak. 






"Amióta először vitt el teázni hároméves koromban a dallasi Turtle Creeken, azóta verte belém a szabályokat. Hogyan járjak, beszéljek vagy öltözködjem. Mit egyek, mennyit igyak, milyen vicceket meséljek. A kisujjamban van minden trükk, minden árnyalat, és úgy viselem a szépségversenyeken begyakorolt mosolyomat, mint páncélt a világ ellen. Éppen ezért nem hiszem, hogy tudnék igazán önmagam lenni egy partin, még akkor sem, ha az életem múlna rajta."


Nikki Fairchild, a volt szépségkirálynő Kaliforniába költözik, hogy új életet kezdjen. Sikerül kifognia egy ígéretes munkát, és egy olyan területen akar tapasztalatot szerezni, ahol később ténykedni szeretne, saját vállalkozásba akar kezdeni. Egyelőre viszont az a dolga, hogy megismerkedjen Damien Starkkal, a híres milliárdossal és megpróbáljon összehozni egy befektetést. Ők ketten már találkoztak évekkel ezelőtt egy szépségversenyen, de ezt Nikki nem köti a főnöke orrára. Sikerül is találkozniuk, és egy buliból Damien a limóján küldi haza a lányt. Onnantól Nikki tudja, hogy nehéz lesz megszabadulnia a férfitól. Vajon igazán ezt akarja? Lerázni Damient, vagy inkább elmerülni a szenvedély birodalmában?

"Még annál is jobb, mint hat éve volt. Az ifjúság hetykeségét felváltotta az érett magabiztosság. Egy személyben Iaszón, Héraklész és Perszeusz, olyan gyönyörű, erős és heroikus, hogy az istenek vérének kell folynia az ereiben. Különben hogy létezhetne ebben a világban egy ilyen nemes férfipéldány? Arca kemény vonalakból és szögletekből áll, amelyeket fények és árnyékok faragtak. Ettől egyszerre lesz klasszikus és izgalmasan egyedi. Haja olyan tökéletesen elnyeli a fényt, mint a holló szárnya, de korántsem olyan sima, inkább mintha szél kócolta volna össze. Mintha a tengeren töltötte volna az egész napot."


Damien Stark, a volt teniszcsillag, aki ma már milliárdos befektető igazán szexi és férfias jelenség. A nők oda vannak érte, de nem lehet sokat tudni a magánéletéről. Igyekszik titokzatos maradni és távol tartani a médiát az életétől. Még csak klasszikus értelemben vett barátnője sem volt soha a saját bevallása szerint. Egy napon viszont úgy érzi megtalálta lelkitársát egy szépségversenyen. Figyelemmel is kíséri a lány életét, de vár a megfelelő alkalomra. Mikor újra találkoznak megpróbálja elcsábítani a lányt, de Nikki meglepően elutasító. Az este végére már nyeregben érzi magát, de még csak akkor kezdődik az igazi csábítás... 


– Maga meg ki a fenének képzeli magát?
– Pontosan tudom, ki vagyok, Ms. Fairchild. És maga?
– Talán pontosabb lenne úgy kérdezni, hogy ki a fenének képzel maga engem?
– Vonzónak talál?
– Hogy én... mi? – hebegem. Szavai kizökkentettek, most az egyensúlyomat próbálom visszanyerni. – Nem erről van szó.



A buli után érdekesen alakul a kapcsolatuk, Nikki az üzleti ügyeket helyezné előtérbe, Damien viszont a szexuális részre koncentrálna. A lány erre viszont annyira nem vevő, hiszen van egy titka, amit nem szívesen tárna fel a férfi előtt. Azt gondolja ellen tud állni a csábításnak, de téved. Damien nagyon is határozott, mindig megkapja, amit akar és ez nincs másképp a nőkkel sem. Nikki hősiesen próbál hárítani, de az idő előrehaladtával már nem is akar, inkább megadja magát. A titka is kiderül de Damient ez sem tudja eltántorítani, mindenképp a lánnyal akar lenni. Persze az élet az egymásra találás után sem fenékig tejfel, jönnek a félreértések és az újabb titkok. 


– Kérlek! – mondom. Azt akarom, hogy gyors és kemény legyen.
Érezni akarom szenvedélyünk perzselését. Azt akarom, hogy felégessen minden kételyt, amíg csakugyan nem marad más, csak én, Damien és a külvilág.

Mint azt az előzőekben már írtam sokan hasonlítják más hasonló sorozatokhoz, mint pl. a Szürke vagy a Crossfire. Igen, sok a hasonlóság, mégis az összes közül nekem Damien a legszimpatikusabb férfi főszereplő. Van benne valami, ami a többiekben nincs meg. Nem tudom megfogalmazni, egyszerűen megfogott. Az írónő stílusa is sokkal jobban tetszett, mint a másik két említett szerzőé. Szerintem a fordítás is jól sikerült, bár itt sem szerettem a csúnya szavakat, történetesen a p betűs szótól voltam kiakadva, tudom nem kéne, de én nem beszélek így, még csak gondolatban sem, szóval ezeket én igazán kihagytam volna, ezért is jár levonás. Tudom, hogy maga a történet elbírja, hiszen a szex sem szokványos, de őszintén szólva azért sem voltam oda. Akit érdekel az ilyesmi, annak biztosan tetszeni fog, mert van olyan ismerősöm, aki ódákat zengett ezekről a részekről, én csak néhány nekem tetsző jelenetet találtam. Viszont, ami nagyon feldobott, hogy nem estek rögtön, szinte ismeretlenül egymásnak. Mivel már találkoztak régebben, azért valami ismerősfélék lettek, plusz ezek után sem szeretkeznek lépten-nyomon, szépen haladnak a dolgok és bontakozik ki a történet.

– Mi  ez,  valami  puccosabb  Ferrari?  Végül  is  minden milliárdosnak van Ferrarija.
– Á, ez sokkal rosszabb – mondja. – Ez egy Bugatti Veyron. Körülbelül  kétszer  annyiba  kerül,  mint  egy Ferrari. Kilencszáznyolcvanhét lóerő, W16 motor, a maximális sebessége négyszáz kilométer, és nem egészen három másodperc alatt gyorsul fel százra.
Megparancsolom magamnak, hogy pléhpofát vágjak.
– Vagyis nincs Ferrarid?
– Három van.



Damien is irányításmániás és persze milliárdos, bármit megtehet, bármit és bárkit megkaphat. Mikor bekerült a képbe egy piros sportkocsi én is azt hittem Ferrari, hiszen ahogy Nikki is mondta, az minden milliomosnak van. De kiderült, hogy egy Bugatti Veyronról van szó. Na itt már felkaptam a fejem, ugyanis imádom a kocsikat. És ez a Bugatti, atyám, isteni egy verda. Van még szállodája, repülőgépe, amit vezetni is tud, most épül a malibui háza is.  Általában a gazdagok pökhendiek, ahogy Damien is tud az lenni, de neki még jól is áll. Nikki nem a szokványos naiva, neki is voltak már kapcsolatai és titkai is vannak, nem az a tipikus jókislány. Ez is tetszett.



Mellékszereplő nem volt olyan sok, inkább a 2 főszereplőre koncentráltunk, de ez sem zavart, mert akik felbukkantak, mind érdekes karakterek. Ott van Nikki szörnyű anyja, mindenkivel szexelő legjobb barátnője és nősülni készülő barátja. A festő, akinek a kiállításán találkoznak, megemlítik Damien apját és felbukkan a múltból egy rosszakaró is. 

Összességében nagyon is tetszett, sokkal jobban, mint a hasonló témájú könyvek. Mindjárt kezdem is olvasni a folytatást, mert igaz nem lett hatalmas függővég, de így is kíváncsi vagyok mi lesz itt még.

Borító: 4/5 a magyar szerintem sokkal jobb az eredetinél, találóbb (ha elolvastátok rájöttök miért)

Történet: 4/5 jó kezdet, remélem a folytatás is legalább ilyen lesz, bár reménykedem hogy ezt felül is múlja
mindenképp jár ez a plecsni:

Megvásárolhatod itt és a kiadó Facebook oldalát is érdemes meglátogatni.

u.i. Igen a képen Matt Bomer van, én őt képzeltem Damiennek, tudom sokan Mr. Greynek szerették volna, köztük én is, de ő Jamie Dornan lett. És ettől most már én sem tudok elvonatkoztatni, így inkább legyen Damien. Nekem legalább is. :)
   

4 megjegyzés:

  1. Szia! Elvileg feliratkoztam, legalább is remélem sikerült, csak jót hallottam a blogodról és most hogy körül néztem tényleg tetszik. Nekem nagyon bejött ez a könyv, meg a folytatások is, Matt meg tényleg nagyon tuti lenne Damienként. Fogsz majd írni a másik két részről is?

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Köszönöm a kedves szavakat, örülök ha tetszik a blog, de még koránt sem vagyok kész vele, még bővülni fog. A könyv nekem is tetszett, de meg kell mondjam a folytatás már kevésbé. A 2. rész nekem nem tetszett, az utolsó pedig olvasható volt. Mindkettőről fogok írni, a másodikról csak röviden, de az utolsóról egy kicsit hosszabban.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudod véletlenül ez megjelent nálunk is? Mármint Szlovákiában, mert nem láttam a könyvesboltokban. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy tudom nem jelent meg, csehül viszont nemsokára. Szerintem itt nézz körül: http://www.martinus.sk/knihy/autor/J-Kenner/

      Törlés