2014. január 24., péntek

Abbi Glines - Ha az enyém lennél (The Vincent Boys 1.)



" Ashton kezd belefáradni, hogy folyton a jó kislányt kell adnia; alkalmazkodni szülei és barátja, Sawyer Vincent elvárásaihoz. A fiú maga is a tökéletesség élő szobra, a gimnázium bálványozott élsportolója, minden lány álma. Ám amikor elmegy nyaralni a családjával, Ashton szeme megakad udvarlója unokafivérén, Beau-n. Nála szexisebb srácot életében nem látott, és bár a fiú, a kisváros rossz hírű fekete báránya, végzetesen vonzódik hozzá. Beau a testvéreként szereti Sawyert, ezért százszor is meggondolja, mielőtt nyitni merne a tabunak számító Ashton felé. Igyekszik is távol tartani magát tőle, noha kislánykora óta szereti. Mikor azonban Ashton fel akarja eleveníteni a gyerekkori barátságot Sawyer távollétében, Beau tudja, hogy nemet kellene mondania. Egyikük sem szeretne fájdalmat okozni Sawyernek, ám minél inkább igyekeznek kerülni egymást, annál hevesebb lesz a vonzalmuk. Aminek egyre nehezebb ellenállni…"


Sokáig szemeztem a könyvvel a boltban, de csak nem tudtam rászánni magam, hogy megvegyem, mert a borító és a tartalom alapján nem ígérkezett annyira jónak. Viszont a Dream válogatásban eddig még nem igazán csalódtam, szóval mégis megpróbálkoztam vele.

"-  Te aztán magad vagy a tökély, nem igaz, Ash? A tiszteletes úr imádott leánykája. Volt idő, amikor sokkal, de sokkal szórakoztatóbb voltál."


A 17 éves Ashton a város tiszteletesének lánya. Minden elvárásnak igyekszik megfelelni, igazi jókislány, aki minden rászorulónak segít, bejár az idősek otthonába, mindig ott van ha segíteni kell  a templomban. Szülei nagyon büszkék rá, hiszen nincs rá panasz, mindenki szereti és egy nagyon népszerű és rendes fiú a barátja. Igen ám, de Ashton másik oldalát, az igazi arcát csak Beau Vincent, gyerekkori legjobb barátja ismeri. Ezen a nyáron pedig, a fiú újra előhozza a lány igazi énjét.



"Azt az ostoba, szexi vigyorát villantotta rám, amitől minden nőtársam elolvad ebben a városban. Szívesen hinném, hogy immunis vagyok vele szemben ennyi év után, de sajna nem. Hogyan is tudnék ellenállni városunk fekete bárányának?"



Look what someone just posted for me. Beau and his truck...Beau Vincent a város aktuális fekete báránya. Édesapja meghalt, anyja pedig egy bárban dolgozik pincérnőként. Unokatestvére Sawyer az egyetlen, aki törődik vele, mellette áll ha szükség van rá. Úgy szeretik egymást, mintha testvérek lennének. Beau nagyon jóképű, a lányok odavannak érte, neki csak válogatnia kell közülük, most is épp a suli egyik bombázójával jár. Azonban nem szerelmes a lányba, hiszen már évekkel ezelőtt elrabolták a szívét. Most, hogy lehetősége nyílik a szerelmével lenni alig bírja visszafogni magát, de nem akarja megbántani az unokatestvérét sem. Végül megadja magát, mert úgy érzi a lány is szereti őt, de mi lesz akkor Sawyerrel?



"Sawyer a szüleimre mosolygott, aztán felém fordulva kacsintott, mielőtt a mosogatóba rakosgatta az edényeket. Nem volt olyan magas, mint Beau. Korábban soha nem figyeltem fel erre. Sok mindenben hasonlítottak, mégis annyira különbözőek voltak."

Sawyer Vincent… maybe?
Sawyer Vincent jómódú, köztiszteletben álló család sarjaként született. Ő a város egy kedvence. Mindig tökéletes a modora, mindenkinek segít. Jól tanul és futballozik. Bárki számára az álompasi lehetne, oda vannak érte a csajok, de ő csak egy valakit lát, gyerekkora óta szerelmes Ashtonba, akivel már évek óta együtt vannak. Próbál mindig figyelni az unokatestvérére is és örül, mikor megtudja, a két ember, akiket ennyire szeret végül újra szóba állnak egymással. Sajnos idővel rá kell jönnie, hogy ez mégsem olyan jó hír és nincs biztonságban a sziklaszilárdnak hitt kapcsolata.



Ashton, Sawyer és Beau gyerekként a legjobb barátok. Azonban, mikor kezdenek felnőni a két fiú elkezdi a lányt látni Ashben. Sawyer az, aki hamarabb lép és megcsókolja a lányt. Onnantól együtt is járnak. Csakhogy Beau is szerelmes a lányba, de nem tesz semmit, mert szereti az unokatestvérét és inkább visszavonulót fúj. Egyik nyáron Sawyer és családja kirándulni mennek és Ashton ott marad egész nyárra egyedül. Mellesleg ő a város tiszteletesének lánya, akit mindenki jókislányként ismer. Egyedül Beau tudja, hogy valójában mi is lakozik benne, így mikor összefutnak a szünetben újra alakul köztük valami. A régi emlékek és érzések a felszínre törnek és megkezdődik a nagy vívódás. Nem lehetnének együtt, hiszen Ash Sawyer barátnője, mégis találkozgatnak és egy tragédia még közelebb hozza őket egymáshoz. Menthetetlenül egymásba gabalyodnak. A nagy idillnek Sawyer vet véget, mert hamarabb hazajön a tervezettnél. Ash tudja, hogy ezt így nem folytathatja tovább, valamelyik fiút mindenképp elveszíti. De melyiket? Ki az, akit igazán szeret? A tökéletes Sawyert, akit mindenki imád, vagy a rosszfiú Beaut, akit az egész város fekete bárányként könyvelt el?


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Hmmm, lássuk csak a szereplőket. Ashton nagyon kiakasztó volt számomra. Bekerült a legkevésbé kedvelt női karaktereim közé. Egyszerűen nem értettem mint lamentál annyit. Értem én, hogy a tiszteletes lánya és a szülei, valamint a város nem nézné jó szemmel ha egy olyan rossz fiúval járna, mint Beau. De akkor is! Ha tudja, hogy igazából nem is szereti Sawyert, akkor minek van még vele??? Tudja, hogy másra vágyik, meg sem kapja a pasijától, amit szeretne, akkor sem képes szakítani. Sőt teljesen jól elvan így.

Ekkor találkozik össze Beauval és és persze rájön mennyire oda is van a srácért. Ezzel nem is lett volna problémám, de nekem az a dolog, hogy fittyet hányunk a pasinkra és megcsaljuk, míg ő jóhiszeműen kempingezik a családdal és néha még csak a leveleire sem válaszolunk, mert folyton az unokatesójával hetyegünk, na az már nem fér bele. Tudom, hogy ez adja az alaphelyzetet és ebből lesz történet, de én eleve nem szeretem a szerelmi háromszögeket, így sajnálatos módon ezek felett nem tudtam elsiklani. Ez a folytonos: szeretem Beaut, de szeretem Sawyert is, jaj de Sawyert nem is úgy szeretem, mégsem hagyhatom el, de Beau lehetne az igazi, de nem lehet... jaaaaj már égnek áll tőle a hajam! Ráadásul tartogatja a szüzességét, erre rámászik Beaura és egy kocsi platóján szexelnek, utána pedig mikor Sawyer hazaér újra vele akar lenni? Nem lehet, hogy esetleg ha arra kerül a sor feltűnne a srácnak, hogy a barátnője már nem éppen szűz, ahogy ő azt hiszi?

Beau azért az elején próbált ellenállni, és nem is volt éppen taszító karakter, szerettem olvasni az ő szemszögét. Sokszor egyet is értettem vele és az is tetszett, hogy Ash mellett állt a bajban és megvédte ha kellett. Sawyernek is el akarja mondani az igazságot, tiszta vizet öntene a pohárba, akkor is, ha ez azzal fenyegeti, hogy elveszíti unokatestére támogatását és barátságát. Szerintem szerethető karakter. Biztos vagyok benne, hogy sokaknak lesz/lett a kedvence.

Sawyert nem ismerhetjük meg annyira, nem szerepelt olyan sokszor, ami nem is baj szerintem. Eleinte nagyon mellette álltam, bár furcsa volt, hogy valaki ennyire tökéletes legyen. A végén persze rájövünk, hogy egyáltalán nem az, de szerintem ezáltal lett érthető és szerethető karakter.

Összességében maga a történet nem nagy szám, semmi olyan, amit máshol/máskor még nem olvastunk. Ráadásul találtam egy nagyon ígéretes, szerethető karaktert, erre alig, hogy színre lép, az írónő már meg is öli! Akkor nagyon haragudtam rá, hiszen ne már, hogy ezt a szuper karaktert, akiben annyi lehetőség rejlett volna csak így elteszi láb alól. A másik szereplő, aki hamar szimpatikussá vált sem láthattuk sokszor, de mivel a következő könyv egyik főszereplője, így nem is bánom, jó lesz őt abban a történetben jobban megismerni. Még azért egy meglepetést is tartogatott a könyv, én őszintén szólva nem számítottam ilyen fejleményekre, bár annyira sok vizet nem zavart a bejelentés, nekem legalább is. De azért mégis meglepett!

Borító: 3/5 nem is rossz, nem is olyan jó

Történet: 3/5 nekem a történet is olyan, mint a borító. lehetne sokkal jobb, de azért nem olyan vészes, amíg olvastam kikapcsolt és csak néha akartam a falhoz vágni.




Oh she looks like Lana in The Vincent Brothers...A sorozat második része The Vincent Brothers címen jelent meg még 2012-ben.
Főszereplők: Lana, Ash unokahúga és Sawyer. Rövidke tartalma:
Lana mindig is az unokatestvére árnyékában élt. Ashton mindig tökéletes volt, rengeteg baráttal, és modell kinézettel. És Sawyer Vincent - az egyetlen fiú, aki érdekelte Lanát - is mindig az övé volt. De Sawyer szíve összetört és Lana pont ekkor érkezik a városba. Több időt töltenek együtt, bár mindkettőjüket különböző okok vezérlik. A fiúnak elégtétel, hogy Ash milyen féltékeny, Lana pedig már régen szerelmes a fiúba, így örül, hogy jobban megismerkednek. Kezdetben ez csak egy kis szórakozás, de a végére talán megtalálják a boldogságot egymás mellett.


A képek az írónő Pinterest oldaláról valók.  Én nem pont így képzeltem őket olvasás közben, de mégiscsak Abbi találta ki őket. :) Ha valaki úgy dönt maga akarja elolvasni miről is van szó itt megvásárolhatja kedvezményesen, valamint tényleg érdemes a Dream válogatás Facebook oldalát lájkolni, mindig vannak új infók és nyereményjátékok is. :)

2 megjegyzés:

  1. Huuu számomra ez volt eddig az év legrosszabb könyve. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar sikerül ilyet találni. Most már csak az a kérdés, találok e rosszabbat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam olvasható kategória, de sokan mondták, hogy nagyon nem jött be nekik.

      Törlés