2014. január 16., csütörtök

Jaci Burton - A tökéletes játék (Play by Play sorozat 1)



 Mick Riley, a profi futballista és nagyvilági életmódja a legutolsó dolog, amire Tara Lincoln partiszervezőnek szüksége van, annak ellenére, hogy a férfi forró és szenvedélyes egyéjszakás kalandjuk során már bebizonyította, nem csupán a pályán állja meg a helyét.
Tarát egy korábbi szerelmi csalódása olyan mélyen megsebezte, hogy többször nem akarja kitenni magát hasonló fájdalomnak.
Ám Mick a fejébe vette, hogy legyőzi a lány ellenállását és ebben semmi sem állíthatja meg. Tökéletes játékot eszel ki, hogy elnyerje Tara szerelmét.

Mivel úgy kaptam kölcsön a könyvet, igyekeznem kellett az olvasással, de nem is volt gond, mert nem egy nehéz olvasmány, semmilyen szempontból.



Mick Riley egy körülrajongott futballcsillag, aki már unja a folytonos partikra járást, üres mosolygást a kameráknak és a sok szép nőt, akiknek csak a karrierjük és a fogyókúra a fontos. 30 éves korára úgy érzi valami hiányzik az életéből. Persze a focit még mindig szereti és ameddig tudja folytatja is a játékot, de mégis érzi, valami többre is vágyik. Egy szép napon egy csinos nő az öltözőhöz téved, mikor az irodákat keresi. Ahogy Mick meglátja felkelti az érdeklődését. Pedig nem is az esete a nő, mégis van benne valami, ami vonzza. Útbaigazítja, de még csak be sem mutatkoznak egymásnak. Mick eléggé csalódott, mert jó lett volna megismerkedni a nővel. A szerencse viszont mellette áll, mert a következő partin megpillantja. Kiderül, a nő nem más, mint a partiszervező Tara Lincoln.

"Csak egy hideg zuhanyt szere-tett volna, aztán hazamenni, és rendelni egy pizzát. Ehelyett szmokingban és ötvendolláros mosollyal az arcán kell megjelennie, hogy egy bálteremben töltse az est hátralévő részét a csapat többi tagjával, a San Francisco Sabersszel, a Nemzeti Futball Ligából. Ott lesznek a fotósok, a tévékamerák, és valószínűleg egy szekérderék nő is, akik majd mind rajta akarnak csüngeni.
Évekkel ezelőtt még ez lett volna neki az est fénypontja.
De már nem.
Mikor lett elege ebből az egészből? A fenébe is, mikor öregedett meg?"

Tarának nem sok jót tartogatott eddig az élet. A gyerekkora szörnyű volt és most is küzd még a múlt démonaival. Igyekszik felvirágoztatni vállalkozását és ettől a partitól sokat vár, mert ha jól sikerül van esély rá, hogy visszahívják és ajánlják másoknak is. Találkozásának a híres focistával nem is tulajdonít nagy jelentőséget. Természetesen rögtön megtetszik neki a férfi, kinek ne tetszene. Magas, izmos, és nagyon jóképű, a nők kedvence. Éppen ezért Tara nem is érti, hogy a férfi miért megy oda hozzá a partin, miért vele akar táncolni és nem a sok híres és gyönyörű nő egyikével. A figyelem nagyon jól esik neki, hagyja is magát elcsábítani és az este végén Mick hotelszobájában köt ki.

"A nő persze szép volt, de nem a férfi által megszokott értelemben. Nem volt agyonsminkelve, szóval a szépsége természetes volt. Nem az a fajta volt, mint akikre általában hajtott. És talán épp ez tetszett benne neki."

Mick egy csodálatos éjszaka után egyedül ébred a szobájában és ez meglepetésként éri, hiszen általában a nők ráakaszkodtak és úgy kellett neki menekülnie. Erre most? Tara itt hagyta és még csak a számát sem adja meg. És a fenébe is, ez tetszik neki! Kideríti Tara irodájának címét és úgy dönt személyesen keresi fel.



"Általában nem izgatta magát a nők miatt, rendszerint ő tette ki a szűrüket, nem ők hagyták ott. Mindennél jobban utálta, ha egy nő reggelig maradt, és a következő napra is igényt tartott. Mick nem szerette a másnapokat, nem szerette a második éjszakákat, nőknek sosem hagyott második esélyt.
De Tarával másképp állt a dolog. Pokolian csalódott volt, hogy reggel egyedül ébredt."

Tara igazán meglepődik mikor Mick beállít hozzá és arra kéri találkozzanak még. Hiszen ő nem akar kapcsolatot. Több okból sem. A férfi mégis elcsábítja és hamar rá kell jönnie, hogy nincs menekvés, azon kapja magát, hogy a férfi megértőbb és sokkal jobb társaság, mint valaha is gondolta volna. Elkerülhetetlen, hogy együtt legyenek. De mindkettejüknek van egy titka. Taráé hamar kiderül és nem is okoz akkora gondot, de Mick sokáig titkolózik, mert nem akarja elveszíteni a lányt. Ráadásul Mick ügynökének nem tetszik a kapcsolat és szét akarja választani őket, hiszen Tara nem híres, így semmi haszna nincs, csak elfecséreli Mick idejét.

"Rendben, Elizabeth. Most, hogy ide kijöttünk, már elmondhatod: mi van Mickkel?
- Szeretném jobban hasznosítani Mick szabadidejét.
- Ez meg mit jelentsen?
- Járjon jótékonysági és más nyilvános eseményekre, filmbemutatókra, galériamegnyitókra, bárhova, ahol lefotózhatják. Az kéne neki is, a csapatnak is.
- És azt gondolod, hogy a kapcsolatunk ennek útjában áll.
- Örülök, hogy tudsz az én fejemmel is gondolkozni.
- Ez nem jelenti azt, hogy egyet is értek veled, Elizabeth. Csak azt, hogy átlátom a szempontjaidat. Biztos vagyok abban, hogy Mick el tudja dönteni, mit akar."

Ármánykodás, sértődés, bizonytalanság... ezek jellemzik a folytatást, de végül is a szerelem mindent legyőz, nem igaz?



Véleményem: 

Jót és rosszat is mondtak erre a könyvre, de én úgy voltam vele inkább elolvasom és majd eldöntöm én magam, hogy tetszik e vagy sem. Őszintén szólva rosszabbra számítottam. Talán a sok ilyen jellegű könyv miatt kezdem unni már ezeket. Itt legalább Mick jó karakter, még én is megszerettem, pedig én aztán nagyon kritikus tudok lenni a főszereplő pasikkal. Nagyon lehet érezni, hogy nő írta, mert Mick pont olyan lett, akire a nők többsége vágyik, valamint Tara sem az a cicababa, hanem egy átlagos nő. Nekem személy szerint ezzel nem volt gondom. Sőt, talán pont ezért tetszett. 

Tudtam, hogy ez is egy romantikus-erotikus kötet, de nekem az erotikus részek nem tetszettek. Annyira unom már ezeket a szexsablonokat. A csúnya beszédet, meg persze mindig együtt élveznek el és elmaradhatatlan ez Élvezz el nekem mondat is. Jaaaaj, ezektől már annyira ki vagyok! Most komolyan. A valóságban ez nem így zajlik. Vagy lehet, hogy éppen ezért írják így, mert erre csak vágynak? Nem tudom, de engem idegesít.

Maga sztori elég sablonos, de könnyen olvasható és azért szórakoztató is. Nincs túlbonyolítva és a végeredményt borítékolni lehet, de ezt elég sok történetről el lehet mondani, mégis szeretjük őket. Hát én is valahogy így vagyok ezzel. Nem volt olyan nagy szám, de azért tetszett. Ha nincsen ez a sok szex, vagy ha mégis, de nem így van megírva, akkor sokkal jobb lett volna.

Karakterekkel nem volt gondom, szerethetőek, Mick szülei főleg belopták magukat a szívembe, de Liz is érdekes karakter, a következő részben pedig ő és Mick testvére, Gavin a főszereplők. Mert bizony ez a könyv is egy sorozat első része. Amerikában már a 7. rész fog megjelenni februárban. Ha itt is kiadják a folytatást, akkor biztosan el fogom olvasni, sőt ha esetleg mégsem, akkor elolvasom majd angolul is, mert nagyon kíváncsi vagyok mit tartogat az írónő Lizéknek.

Borító: 3/5 - valahogy nem fogott meg. sokak szerint jó a pasi, de nekem annyira nem tetszik.

Történet: 3,5/5 - néha voltak értelmetlen mondatok és a szexjelenetek sem tetszettek, ezért lett ennyi, de ezektől eltekintve jó volt és ha valakit ezek nem zavarnak, akkor még kedvenc is lehet, szóval ajánlom.


Ha érdekel itt bele is olvashatsz és természetesen kedvezményesen meg is rendelheted.




8 megjegyzés:

  1. Annyira rossz, hogy ellepték a "könyvpiacot" (jaj, hogy ez milyen csúnya szó) ezek a sablonra gyártott erotikus történetek. Elkezdte az egészet az a mocskos trilógia (mindenki tudja, hogy melyik) és megállíthatatlan. Akárcsak annak idején a Twilight. Nem hiszem, hogy pénzt fogok kiadni rá, de elolvasva a véleményed mindenképp adok neki egy esélyt. Remélem én is kellemesen fogok csalódni! :)

    VálaszTörlés
  2. Én meglepődtem, mert tényleg rosszabbra számítottam a tapasztalataim alapján, de örülök, hogy olvastam. (leszámítva az erotikus részeket, mert azokat csak felületesen) Mick szerintem nagyon szimpatikus férfi karakter. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig azért egy tinilánynak élmény az ilyen... :D

      Törlés
    2. most, hogy mondod, visszagondolva tini koromra azt hiszem igazad van! :D

      Törlés
  3. Itt pihen az olvasási listámon a könyv, de mindig mindig csak csúszik hátra, túl sok negatív véleményt hallottam róla. De most úgy meghoztad hozzá a kedvem.

    VálaszTörlés
  4. Azért nem azt mondom, hogy a legjobb könyv a világon, de egy esélyt szerintem megérdemel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már feladtam a legjobb könyv keresését, én már csak kellemeseket keresek, aztán úgy is becsúsznak a legjobbak is:D

      Törlés