2014. január 6., hétfő

Kiera Cass - A Párválasztó sorozat hírek - infók frissítve




UPDATE április!!!
A kiadó a Párválasztó 3. részét magyarul május közepére ígéri, a címe pedig The One-Az igazi lesz.
UPDATE
Nos, írtam újra a kiadónak és ezt a választ kaptam:
"A The Selection Stories sorsa még bizonytalan, gondolkodunk rajta. Az utolsó rész magyar címe még nincs meg, de késő tavasszal-kora nyáron biztosan jön."

Szóval, ha a novellák külön nem, de talán a The Selection Stories megjelenhet. Ennek nagyon örülök. :) Remélem látni fogják mennyien szeretjük a sorozatot és szerintem sokan nagyon örülnénk, ha itthon is olvashatnánk az extrákat.

Az egyiket már olvastam angolul, de azért nem ugyan az, mintha az anyanyelveden olvasnád. Nemsokára jön az első két könyvről vélemény és a novelláról is, plusz ahhoz hozok pici idézeteket, amiket le is fordítottam, hátha valakit érdekelni fog. Ráadásul februárban jön a The Selection Stories, amiben a következők várhatók:

- The Prince novella, de nem a régi, hanem egy kibővített változat
- The Guard novella
- a kiválasztott lányok teljes listája
- a kasztok leírása
- Kieráról némi információ
- A Párválasztó zenei listája
- Az Elit zenei listája
- America, Maxon és Aspen családfája, bónusz ismertetésekkel
- és az utolsó rész első 3 fejezete


Májusban pedig ha minden jól megy, jön az utolsó rész, persze csak külföldön. Azért remélem nálunk sem kell nagyon sokat várni rá. Valószínűleg megveszem az angol változatot, mert nem fogom tudni kivárni az itteni megjelenést. A borító pedig szokás szerint csodaszép.


2 megjegyzés:

  1. Csodaszép a borító, és kíváncsi vagyok nagyon a történetre is. Csak ne lenne ennyi könyv az olvasási listámon xD
    Amúgy én meg se lepődök, hogy nem adják ki a novellákat, sajnos nagyon ritkán szokásuk kiadni azt ami valóban jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom a borítókat, én ezért figyeltem fel a könyvekre. :) Úgy néz ki viszont még van némi esély az extrák megjelenésének is, szóval én reménykedem, hátha... :)

      Törlés