2014. január 6., hétfő

Eladó könyvek


Szeretnék megválni néhány könyvemtől. Ha valakit érdekel valamelyik keressen meg, akár itt vagy Facebookon, esetleg Molyon. Személyesen csak Komáromban tudom őket átadni, vagy előre utalás után ajánlott levélként (ha több könyvet vennél, akkor csomagként olcsóbb) postázom. Képet is tudok küldeni róluk ha kell.
Íme a lista:



- Gena Showalter. Éjsötét csók 1000ft (új)
- Karen Chance: Árnyak vonzásában 1000ft (1x olvasott)
- P. C. Cast: A vad 900ft (új)
- Melissa De La Cruz: Álarcban 900ft (új)
- Orosz Dénes: Poligamy 600ft (új)
- Kovács Zoltánné: HIV+Bosszú igaz történet 600ft (új)
- Hill Ferenc: Fallosz monológok 500ft (1x olvasott)
- Janny Wurts: A száműzött herceg első és második kötet, 600ft/darab vagy egyben 1000ft (újak)
- Juliet E. Mckenna: Küzdelmes hűség 1000ft (új)
- John Freely: A szultánok magánélete 1000ft (új)
- Victoria Holt: Az Oroszlánszívű 900ft (új)
- Victoria Holt: A sasfiókok lázadása 900ft (új)

5 megjegyzés:

  1. Ooo nem tetszett a Végre szeretők?:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem! :) Csak megvette férjem, aztán kaptam még egy példányt karácsonyra. Először úgy voltam vele, hogy megtartom, de szeretnék újabb könyveket venni és ezért muszáj ettől meg még néhánytól megválnom.

      Törlés
    2. :) Igen két példány feles a polcon.
      Én elsőre azt hittem nem tetszett:)

      Törlés
  2. Hali!

    HA mg van engem érdekelne a J.R. Ward: Végre szeretők című könyv.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nincs már meg a könyv sajnos.

    VálaszTörlés