2014. június 18., szerda

Misty Falls - Joss Stirling marad a Savant világnál


Misty egy hatalmas "ajándékot" tudhat magáénak, ugyanis nem tud hazudni, mindig csak az igazat mondhatja. Persze ez a képesség mindig bajba sodorja, bárhol is jár.
Amikor találkozik a nagyszerű, magabiztos és hihetetlenül sármos Alexszel, Misty azonnal elhatározza hogy meg kell tartania a megfelelő távolságot... Hiszen valaki, aki ilyen tökéletes soha nem lehet az ővé, nem igaz?
Ráadásul hatalmas sötét árnyék telepszik a Savant közösségre. Egy sorozatgyilkos különleges mentális képességekkel rendelkező fiatalokat keres. Nemsokára egyikük a halál szélére kerül... vagy még azon is túl.
 
 
 
 
 


Most olvastam el a Lélektársak trilógiát és nagyon megkedveltem a Benedict családot, a lélektársaikat és az összes könyvet. Így Joss Stirling egyből a kedvec íróim között landolt. Kicsit utána is néztem, mert reméltem, hogy esetleg lesz még folytatás és olvashatok a többi Benedict fiúról is. Nos, ez eddig nem talált, de szerencsére Joss belekezdett egy új sorozatba, amiben szintén savantok a főszereplők. Amit tudunk az új sorozatról:

A főszereplők Misty, Angel és Summer, a három bajkeverő savant lány. Az első könyv főhőse Misty lesz, akit már meg is említettek a Lélektársak sorozatban, ő ugyanis Crystal unokahúga. De! Joss nem felejtette el a fiúkat sem: Uriel, Victor és Will is szerepelni fognak még. Az első részben valamelyik Benedict fiú is meg fogja találni a lélektársát, de az írónő nem árulta el melyikük. Annyi biztos, hogy semmi sem megy majd egyszerűen.

Könyvtrailer:



Megjelenés: 2014 október 2.
Én nagyon várom, az biztos, ráadásul még a borító is tetszik. A kiadó megerősítette, hogy jövőre jön a könyv magyarul! :)
Joss Stirling hivatalos oldala
Moly
Goodreads
 

4 megjegyzés:

  1. Én is várom! :)) Köszi a hírt!

    VálaszTörlés
  2. Jupppíííí! Én erről nem is hallottam, de szupi, hogy megosztottad velünk. Imádlak! :D Remélem kiadják magyarul is, ha lesz erről híred mindenképp írd ki légyszike.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, ha tudtam újat mondani nektek. :) A kiadó megerősítette, hogy 2015-ben biztosan jön magyarul is a könyv. :)

    VálaszTörlés